Θέμα χρόνου η ανακοίνωση των 650 νέων εργαζομένων στις συγκοινωνίες
Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να αναρτηθούν στο ΑΣΕΠ οι πίνακες με τα ονόματα των 650 νέων εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, περίπου δύο μήνες μετά από την έναρξη της διαδικασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το διοικητικό συμβούλιο της ΣΤΑΣΥ θα συνεδριάσει εντός της ημέρας προκειμένου να εγκρίνει τις προσλήψεις. Στην εταιρεία που διαχειρίζεται τα μέσα σταθερής τροχιάς (γραμμές 1,2 και 3 του μετρό και τραμ) θα προσληφθούν 200 εργαζόμενοι εκ των οποίων οι 80 θα απασχοληθούν ως ηλεκτροδηγοί, με τους υπόλοιπους 120 να αναλαμβάνουν καθήκοντα τεχνιτών.
Η ίδια διαδικασία, με συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου για επικύρωση των αποτελεσμάτων, θα πραγματοποιηθεί και στην ΟΣΥ τις επόμενες ημέρες με αξιόπιστες πηγές να αναφέρουν ότι το πιθανότερο ενδεχόμενο είναι να συμβεί αυτό την Τρίτη ή την Τετάρτη.
Η ΟΣΥ, η οποία αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω ελλείψεων σε προσωπικό και οχήματα, θα ενισχυθεί με 450 νέους εργαζομένους. Οι περισσότεροι από αυτούς, περίπου 350, προορίζονται για οδηγοί λεωφορείων και τρόλεϊ και αναμένεται να απασχοληθούν για την κάλυψη των αναγκών που θα προκύψουν από την απόκτηση 300 νέων οχημάτων με leasing.
Οι νέοι οδηγοί αναμένεται να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τα καθήκοντά τους σε σύντομο χρονικό διάστημα, καθώς η εκπαίδευσή τους θα έχει διάρκεια μόλις 15 ημερών.
Ο διαγωνισμός για την προμήθεια των νέων λεωφορείων με leasing βρίσκεται στο τελικό του στάδιο, δεδομένου ότι σήμερα αναμένεται να αποσφραγιστούν οι οικονομικές προσφορές μετά από την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών από την επιτροπή της διαγωνιστικής διαδικασίας.
Ο στόχος που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών είναι να ξεκινήσει η σταδιακή παράδοση των νέων οχημάτων τους πρώτους μήνες του 2021, προκειμένου να ενισχυθούν οι δυνατότητες της ΟΣΥ και να περιοριστούν τα φαινόμενα συγχρωτισμού στα μέσα μεταφοράς.
Ο διαγωνισμός με προϋπολογισμό ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ με ΦΠΑ έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τεσσάρων σχημάτων από την αγορά των μεταφορών.
Πρόκειται για τις εταιρείες Med Bus&Truck Center του ομίλου Παπαδάκη, Urban Transport Dev συμφερόντων της οικογένειας Μαρούλη που δραστηριοποιείται στον κλάδο των τουριστικών μεταφορών, τον όμιλο Σαρακάκη και την Εθνική Leasing οχημάτων, η οποία ανήκει στον όμιλο της Εθνικής Τράπεζας.
Ο ανάδοχος θα πρέπει να προμηθεύσει την ΟΣΥ για τα επόμενα τρία χρόνια με 300 λεωφορεία κατηγορίας Euro 5 και μέγιστης ηλικίας 10 ετών. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του διαγωνισμού, η σύμβαση μπορεί να παραταθεί για ένα επιπλέον έτος.
Μέσα σε ένα μήνα από την υπογραφή της σύμβασης θα πρέπει να παραδοθεί στην ΟΣΥ το 30% των οχημάτων, εντός δυόμιση μηνών το 60% και το 80% μέσα σε τέσσερις μήνες από την έναρξη ισχύος της σύμβασης.
Το μηνιαίο κόστος για κάθε λεωφορείο έχει υπολογιστεί σε 2.800 ευρώ δίχως ΦΠΑ, ενώ προβλέπεται και δυνατότητα εξαγοράς των οχημάτων στο τέλος της σύμβασης με μέγιστο κόστος ύψους 12.500 ευρώ για το κάθε ένα.