Σε χαμηλά ποσοστά η ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα
Σε ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά κυμαίνεται η ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα. Ειδικότερα, όπως επισημάνθηκε σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι των μέσων ενημέρωσης με στελέχη της Hellas Direct στην Ελλάδα, μόλις 1 εκατ. σπίτια από τα 6,4 εκατ., ποσοστό 16%, είναι ασφαλισμένα, όταν στην Κύπρο 140.000 σπίτια από από τα 440.000 (32%) είναι ασφαλισμένα.
Στελέχη της Hellas Direct ανέφεραν ότι πρόσφατες μελέτες δείχνουν πως οι μισοί καταναλωτές στην Ελλάδα δεν γνωρίζουν καν ότι μπορούν να αγοράσουν ασφάλεια κατοικίας. Τρεις στους τέσσερις από αυτούς δεν έχουν ιδέα πόσο κοστίζει. Ενώ αυτοί που νομίζουν ότι ξέρουν, παίρνουν προσφορά 330 ευρώ τον χρόνο, στο διπλάσιο του πραγματικού κόστους. Με λίγες εξαιρέσεις, μόνο όσοι έχουν δάνειο ασφαλίζουν τα σπίτια τους.
Τα στελέχη της εταιρείας χαρακτήρισαν την ελληνική αγορά «έτοιμη για ανατροπή», τονίζοντας τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης, με τους τρεις βασικούς κινδύνους για ασφάλιση να είναι ο σεισμός, η πυρκαγιά και οι πλημμύρες. Ο καταναλωτής τού σήμερα αναζητά την απλότητα, την άμεση πρόσβαση, την ευκολία στη χρήση και υπάρχει υπερσυγκέντρωση στο συγκεκριμένο κλάδο ασφαλειών, καθώς το 65% της αγοράς ανήκει σε τέσσερις εταιρίες που σχετίζονται με τράπεζες, με το υπόλοιπο 35% να κατανέμεται σε 30 εταιρίες.
Μιλώντας για την ασφάλιση αυτοκινήτου, κλάδος από τον οποίο η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα, υπογράμμισαν ότι η Hellas Direct έχει ως στόχο μέχρι τα μέσα του 2019 να αποζημιώνει το 50% των περιπτώσεων σε μία ημέρα.
Για την ασφάλιση κατοικίας ανέφεραν ότι η Hellas Direct διατηρεί συνεργασία με τη Swiss Re. «Το μόνο που ζητάμε από τον καταναλωτή είναι να μας δείξει το σπίτι του στον χάρτη. Χτυπάμε πάνω από 1.100 πηγές δεδομένων για να αξιολογήσουμε τον κίνδυνο μίας δεδομένης γεωγραφικής τοποθεσίας (σεισμός, πυρκαγιά, πλημμύρα). Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιούνται δορυφορικά δεδομένα της NASA, βάσεις δεδομένων πανεπιστημίων και πληροφορίες από μετεωρολογικούς σταθμούς. Αυτό είναι το 85% του συνολικού ρίσκου. Στη συνέχεια, χρησιμοποιούνται δεδομένα από τρίτες πηγές για να αξιολογήσουμε το υπόλοιπο 15%. Κτηματολόγιο, τηλεπικοινωνίες, παροχές υπηρεσιών. Συγκεντρωμένες, ασφαλείς βάσεις δεδομένων. Πλήρης συμβατότητα με τον GDPR κανονισμό. Ο καταναλωτής είναι πρόθυμος να κοινοποιήσει -μη ευαίσθητα- δεδομένα ώστε να αποκτήσει καλύτερη τιμή ή εξυπηρέτηση» σημείωσαν τα στελέχη της εταιρείας.
Τέλος, αναφέρθηκαν στη συνεργασία τους με τη revolut, ώστε να μπορούν να πληρώνουν τους πελάτες τους μέσα σε δευτερόλεπτα, digital και χωρίς μυστικές χρεώσεις και προμήθειες.