ΕΕ: Αύξηση των βενζινοκίνητων οχημάτων
Αυξημένες εμφανίζονται οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων το πρώτο τρίμηνο του 2019, ενώ οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Συγκεκριμένα, σχεδόν το 60% όλων των καινούριων επιβατικών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν βενζινοκίνητα, ενώ λιγότερο από το ένα τρίτο διαθέτει κινητήρα πετρελαίου. Τα αυτοκίνητα με εναλλακτική ισχύ αντιπροσώπευαν το 8,5% της αγοράς της ΕΕ, ενώ τα ηλεκτρικά φορτισμένα οχήματα (ECV) αντιστοιχούσαν στο 2,5% του συνόλου των αυτοκινήτων που πωλήθηκαν συνολικά.
Στη Γερμανία, η ζήτηση για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα αυξήθηκε αρκετά, αλλά σε μεγαλύτερα ποσοστά έφθασε η Ιταλία κατέχοντας ποσοστό αύξησης 21,6%. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης να αυξηθεί από το 55,5% σε 59,3% το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Από την άλλη πλευρά, οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκαν σε όλες σχεδόν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντιπροσωπεύοντας σήμερα το 32,2% της αγοράς. Στο πρώτο τρίμηνο η ζήτηση για αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου αυξήθηκε κατά 25,9%. Η μεγάλη ανάπτυξη έγινε από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπου γνώρισε ανάπτυξη 40% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) σημείωσαν επίσης μεγάλη αύξηση (33,3%), συνολικού όγκου 184.808 μονάδων, ενώ οι πωλήσεις των οχημάτων LPG και NGV μειώθηκαν κατά 7,2% το πρώτο τρίμηνο, κυρίως λόγω της απότομης πτώσης της ζήτησης για οχήματα φυσικού αερίου (NGV).