Η Ελλάδα επενδύει στα ψηφιακά παιχνίδια
Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (Β’ 1228/2019) η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) των υφυπουργών Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρη Κρέτσου και Οικονομίας και Ανάπτυξης, Στάθη Γιαννακίδη, με θέμα: «Προκήρυξη καθεστώτος για την ενίσχυση της παραγωγής οπτικοακουστικών έργων στην Ελλάδα, με περιεχόμενο ψηφιακό παιχνίδι, πολιτιστικό και εκπαιδευτικό».
Σύμφωνα με την ΚΥΑ, παραγωγοί και δημιουργοί ψηφιακών παιχνιδιών, με πολιτιστικό και εκπαιδευτικό περιεχόμενο, θα μπορούν να καταθέσουν τις προτάσεις τους για νέες αυτοτελείς παραγωγές ή εργασίες μεταπαραγωγής (Post-production). Με την εν λόγω απόφαση, το πρόγραμμα ενίσχυσης της οπτικοακουστικής παραγωγής στη χώρα μας, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία εδώ και έντεκα μήνες, συμπληρώνεται και πλέον ενσωματώνει τις ιδιαίτερες συνθήκες σχεδιασμού, ανάπτυξης και παραγωγής ψηφιακών παιχνιδιών.
Στην ΚΥΑ αποτυπώνονται οι σχετικές διαδικασίες υπαγωγής ενός ψηφιακού παιχνιδιού στο cash rebate, προσδιορίζονται οι επιλέξιμες ομάδες και κατηγορίες δαπανών, καθώς και η επιστροφή ποσοστού 35% των επιλέξιμων δαπανών σε διάστημα το οποίο δεν θα υπερβαίνει το εξάμηνο από την ολοκλήρωση του υπαχθέντος επενδυτικού σχεδίου.
Ο υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, ανέφερε: «Το καθεστώς ενίσχυσης της οπτικοακουστικής παραγωγής της χώρας μας διευρύνεται ακόμα περισσότερο, με σκοπό τη βελτιστοποίηση του προγράμματος και, κυρίως, την ουσιαστική του στόχευση στις πραγματικές ανάγκες, τόσο της αγοράς όσο και των ίδιων των δημιουργών-παραγωγών ψηφιακών παιχνιδιών. H Πολιτεία αντιμετωπίζει τους δημιουργούς ψηφιακών παιχνιδιών ως παραγωγούς οπτικοακουστικού περιεχομένου, ως ισότιμους εταίρους στην προσπάθεια ανάπτυξης της οπτικοακουστικής βιομηχανίας στην Ελλάδα».