Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχό μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η τεχνητή νοημοσύνη θα ανεβάσει σε άλλα επίπεδα και την αυτόνομη οδήγηση. Είναι ένα στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία υπόσχεται στο μέλλον οδήγηση χωρίς προβλήματα και ατυχήματα.
Από τις 10 Φεβρουαρίου του 2020 θα ισχύσουν τα νέα ενιαία/ενοποιημένα παράβολα για το δίπλωμα οδήγησης, όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Απλοποιούνται άδειες οδήγησης, μεταβιβάσεις αδειών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, point system, ακόμη και καταγγελίες είτε προς οδηγούς ταξί ή εκπαιδευτές υποψήφιων οδηγών.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην πρώτη θέση με μέσο όρο 2,5% των οδηγών να εφαρμόζει αγενή συμπεριφορά κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ενώ την ακολουθεί η Ιταλία με 2,2%.
Ερευνα του ευρωβαρομέτρου επιβεβαιώνει αυτό που καθημερινά αποτυπώνεται στους δρόμους της χώρας. Οι Ελληνες οδηγοί δεν έχουν την πρέπουσα οδηγική συμπεριφορά γι' αυτό και 1/2 χαρακτηρίζεται «επικίνδυνος».
Με δίπλωμα οδήγησης ανά χείρας, έστω και αν αυτό είναι σε προσωρινή μορφή, θα μπορούν να φεύγουν από τον χώρο εξέτασης οι υποψήφιοι οδηγοί που πέρασαν επιτυχώς τις εξετάσεις.
Η Ελλάδα αναδεικνύεται από τις πρωταθλήτριες της οικονομίας οδήγησης, καθώς το ποσοστό για κίνηση με καθαρά ηλεκτρική ενέργεια από το 41,4% ξεπερνάει το 50%.
Με στόχο την ενίσχυση της οδικής παιδείας των νέων, ανακοίνωσαν την συνεργασία τους σήμερα, η Bosch και το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».