ΟΔΗΓΗΣΗ

Σημαία της Ιταλίας και της Stellantis

Stellantis: Λανσάρει το νέο σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης

Η τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης που δημιούργησε η Stellantis είναι έτοιμη για ανάπτυξη. Η λειτουργία Hands-Free και Eyes-Off (SAE Level 3) είναι διαθέσιμη έως και 60 χλμ./ώρα, ακόμη και τη νύχτα και σε δύσκολες καιρικές συνθήκες.
NEWSROOM /
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα πρόστιμα και οι κυρώσεις του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που έχει τεθεί σε διαβούλευση - Παραδείγματα με τις κατηγορίες των παραβάσεων του νέου ΚΟΚ

Σε χαμηλή, μεσαία και υψηλή επικινδυνότητα αλλά και αντικοινωνική συμπεριφορά με ανάλογα πρόστιμα και κυρώσεις χωρίζονται οι παραβάσεις με τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Νέο κυρωτικό πλαίσιο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και λοιπές διατάξεις για ασφαλή κινητικότητα».
NEWSROOM /
Αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας

Αυτές είναι οι πιο αγχωτικές χώρες για να οδηγείς -Η θέση της Ελλάδας

Η οδήγηση μπορεί να είναι μια αγχωτική εμπειρία, επηρεαζόμενη από παράγοντες που συχνά ξεπερνούν τον έλεγχό μας — από την κακή υποδομή δρόμων μέχρι τη διαθεσιμότητα σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
NEWSROOM /
Οδήγηση με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης

Πως η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αλλάξει την ασφάλεια κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Η τεχνητή νοημοσύνη θα ανεβάσει σε άλλα επίπεδα και την αυτόνομη οδήγηση. Είναι ένα στοίχημα της αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία υπόσχεται στο μέλλον οδήγηση χωρίς προβλήματα και ατυχήματα.
NEWSROOM /
Ευρωβαρόμετρο: Επικίνδυνοι οι μισοί Ελληνες οδηγοί

Ευρωβαρόμετρο: Επικίνδυνοι οι μισοί Ελληνες οδηγοί

Ερευνα του ευρωβαρομέτρου επιβεβαιώνει αυτό που καθημερινά αποτυπώνεται στους δρόμους της χώρας. Οι Ελληνες οδηγοί δεν έχουν την πρέπουσα οδηγική συμπεριφορά γι' αυτό και 1/2 χαρακτηρίζεται «επικίνδυνος».
NEWSROOM /