Συνεχίζει την αρνητική του πορεία ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα επιστρέφοντας στα χαμηλά επίπεδα 2017-2018, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας "The Conference Board Global Consumer Confidence" που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Nielsen.
Αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά έφερε η πανδημία του κορωνοϊού και στον κλάδο του αυτοκινήτου, όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Nielsen.
Αύξηση του συνολικού τζίρου στην κρίση του κορωνοϊού. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης
Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εξακολουθούν να εμφανίζουν την πιο θετική τάση στο +8,4%, ενώ το σύνολο των κατηγοριών Bazaar αναπτύσσονται κατά +6,4%.