MARKETING

Έκθεση Deloitte: Οι παγκόσμιες τάσεις του marketing το 2023

Έκθεση Deloitte: Οι παγκόσμιες τάσεις του marketing το 2023

Νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες φέρνει το 2023 για τον κλάδο του marketing, σύμφωνα με την έκθεση «2023 Global Marketing Trends» της Deloitte, που βασίζεται σε έρευνα με αναλυτικές συνεντεύξεις σε περισσότερα από 1.000 C-suite στελέχη παγκοσμίως.
NEWSROOM /
Ξεκινούν οι αιτήσεις το νέο πρόγραμμα απόκτησης εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Ξεκινούν οι αιτήσεις το νέο πρόγραμμα απόκτησης εμπειρίας στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Αύριο, Δευτέρα 29 Μαρτίου 2021, στις 15:00, ξεκινά η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων για συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας ανέργων έως 29 ετών που έχουν καταρτιστεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει στις 19 Απριλίου.
NEWSROOM /
Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing

Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing

Ο σκοπός, η εμπειρία, η σύνθεση, η εμπιστοσύνη, η συμμετοχή, το ταλέντο και η προσαρμοστικότητα αποτελούν τις βασικές τάσεις εξέλιξης, με συνδετικό κρίκο την ανθρώπινη σύνδεση, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
NEWSROOM /