Στο φυσικό δίκτυο αγορών επεκτείνεται η efood με τη δημιουργία ενός νέου concept μικρής λιανικής, βάσει του οποίου θα αναπτυχθεί το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας, με το όνομα efood local.
Νέα δεδομένα στον τρόπο που λειτουργούν τα «φυσικά» καταστήματα λιανικής δημιουργεί η είσοδος των ετικετών ηλεκτρονικών ραφιών στα καταστήματα λιανικής.
Οι πωλήσεις λιανικής καταναλωτικών προϊόντων στην Κίνα αναμένεται να φτάσουν στα 44 τρισεκατομμύρια γουάν (περίπου 6,8 τρισεκατομμύρια δολάρια) το 2021, όπως δήλωσε ένας αξιωματούχους χθες.
Η κατανάλωση στην Κίνα θα έχει μία ταχεία ανάκαμψη μέσα στη χρονιά, καθώς η οικονομία σταθεροποιείται, αλλά και εφαρμόζονται μέτρα υποστήριξης της κατανάλωσης.