«Η αλήθεια και τα έργα μιλάνε όμως από μόνα τους. Ένα έργο – εκκρεμότητα του παρελθόντος βρήκε λύση και δρομολογήθηκε. Αυτό είναι το ζητούμενο. ΟΧΙ τα υπαρξιακά του ΣΥΡΙΖΑ» αναφέρει ο κ. Καραμανλής.
Το ηλεκτροκίνητο λεωφορείο Irizar ie tram, μήκους 12 μέτρων, θα εκτελέσει ειδικότερα για τέσσερις εβδομάδες δοκιμαστικά δρομολόγια σε πραγματικές οδικές συνθήκες, στο δρομολόγιο της Γραμμής 2 των Τρόλεϊ «Άνω Κυψέλη - Παγκράτι - Καισαριανή».
«Αν δεν υπήρχε το ΕΣΠΑ και τα κοινοτικά χρήματα, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τέτοια έργα και αυτό πρέπει να το θυμίζουμε πάντα. Τα χρήματα αυτά υπάρχουν γιατί είμαστε μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης», υπογράμμισε ο κ. Γεωργιάδης.
Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι στην Αθήνα σχεδόν τα 2/3 όσων χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς διαθέτουν κάρτες απεριόριστων διαδρομών και «μπορούμε να δώσουμε κάποια έκπτωση σε αυτούς που έχουν εμβολιαστεί».
Βγαίνουν από το «συρτάρι» τα εκπτωτικά προγράμματα, τα οποία ίσχυαν και στην πρώτη καραντίνα για τους κατόχους μηνιαίων, διμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριόριστων διαδρομών.
«Ξεκινούν τα πρώτα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες. Η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 θα γίνει μέσα σε 8 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό έργο, θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών».
Θα συνδέει την Αθήνα με τη Δυτική Μακεδονία, αλλά και με την Ιταλία μέσω του Λιμένα της Ηγουμενίτσας, καθώς και με τα Δυτικά Βαλκάνια και από εκεί, με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη
«Έχει γίνει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια τους τελευταίους 23 μήνες, έχουμε δουλέψει εντατικά για να ξεμπλοκάρουμε έργα που βρήκαμε "κολλημένα"» δήλωσε ο υπ. Υποδομών Κώστας Καραμανλής.
Στον σταθμό «Πειραιάς» θα ενώνονται λειτουργικά πολλές γραμμές και αξίζει να σημειωθεί πως η διαδρομή από το λιμάνι στο διεθνές αεροδρόμιο θα διαρκεί πλέον περίπου 50 λεπτά.
"Η κυβέρνηση έχει ένα πλάνο έργων συνολικού προϋπολογισμού άνω των 13 δισεκατομμυρίων ευρώ και είναι το μεγαλύτερο μετά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων''