«Συζητάμε για δεύτερη σεζόν του Squid Game», λέει το Netflix μετά τη σαρωτική επιτυχία της πρώτης σεζόν

NEWSROOM
Squid Game
Squid Game/ Φωτογραφία shutterstock

Το Netflix σχεδιάζει μια δεύτερη σεζόν για το «Squid Game», αλλά για την ώρα δεν υπάρχει κάτι πιο επίσημο. Το Associated Press ανέφερε την Τρίτη ότι ο δημιουργός Hwang Dong-hyuk δήλωσε ότι η σειρά θα συνεχιστεί στην πλατφόρμα streaming. Οι δηλώσεις αυτές έγιναν κατά τη διάρκεια μιας προβολής της σειράς στο Λος Άντζελες την περασμένη Δευτέρα.

«Αισθάνομαι ότι δεν μας αφήνετε άλλη επιλογή. Υπήρξε τόση πίεση, τόση ζήτηση και τόση αγάπη για μια δεύτερη σεζόν», ήταν τα λόγια του.

Εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε στο CNBC ότι μια δεύτερη σεζόν της σειράς «βρίσκεται σε συζητήσεις, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη».

Ο Hwang μετρίασε τις προσδοκίες μιλώντας με δημοσιογράφους. Είπε ότι ενώ σχεδιάζει να επιστρέψει ο πρωταγωνιστής Lee Jung-jae ως ο κύριος χαρακτήρας Seong Gi-hun, δεν γνωρίζει πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του έργου.

«Είναι στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή"» δήλωσε ο Hwang. «Βρίσκομαι στη διαδικασία σχεδιασμού αυτή τη στιγμή. Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να πω πότε και πώς θα συμβεί αυτό».

Πώς εμπνεύστηκε τη σειρά

Η έμπνευση για το «Squid Game» προήλθε από τις δυσκολίες της οικογένειας του Hwang το 2009, μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση. Η σειρά ακολουθεί 456 παίκτες, οι οποίοι είναι όλοι χρεωμένοι οικονομικά, καθώς ρισκάρουν τη ζωή τους για να παίξουν μια σειρά από θανατηφόρα παιδικά παιχνίδια για ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο.

Η σειρά έκανε πρεμιέρα στο Netflix τον Σεπτέμβριο και γρήγορα έγινε μια από τις πιο δημοφιλείς σειρές της πλατφόρμας. Τις πρώτες 28 ημέρες του στο Netflix, το «Squid Game» προβλήθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες για τουλάχιστον δύο λεπτά, τα περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη σειρά κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος.

Το προηγούμενο ρεκόρ κατείχε η σειρά «Bridgerton», την οποία είδαν 82 εκατομμύρια συνδρομητές για τουλάχιστον 2 λεπτά κατά τις πρώτες 28 ημέρες της στην υπηρεσία.

ΣΧΕΤΙΚΑ