Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Τα καταστήματα λιανικού εμπορείου έχουν ανοίξει για τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες. Ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online. Συγκεκριμένα ένα μεγάλο ποσοστό των πολιτών συνεχίζει να αποφεύγει τη φυσική παρουσία στα καταστήματα.
Από την έρευνα που έκανε η Pulse RC για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών προκύπτει ότι οι 6 στους 10 από όσους χρησιμοποιούν το διαδίκτυο συνεχίζουν τις ηλεκτρονικές αγορές, ενώ ακόμη και με το σταδιακό άνοιγμα της αγοράς το ποσό αυτό όχι μόνο δεν μειώνεται, αλλά αυξάνεται ελαφρά.
Στα συμπεράσματα της έρευνας τονίζεται ότι η αξιοποίηση του διαδικτύου, των s-shop και των υπηρεσιών ηλεκτρονικής παραγγελίας δεν θα σταματήσουν μετά το τέλος της πανδημίας.
Στις ηλικιακές ομάδες 17-29 το ποσοστό που πραγματοποιεί online αγορές φτάνει το 81%, ενώ από 30 έως 44 βρίσκεται στο 72%. Από 45 έως 59, παραπάνω από ένας στους δυο καταναλωτές που χρησιμοποιεί το ίντερνετ πραγματοποιεί ηλεκτρονικές αγορές. Τέλος στις ηλικίες από 60 και πάνω το ποσοστό πέφτει στο 31%.