Η νέα τουριστική ταυτότητα της Πίνδου

NEWSROOM
Η νέα τουριστική ταυτότητα της Πίνδου
Οροσειρά της Πίνδου / ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η υλοποίηση της τουριστικής ταυτότητας της Πίνδου, καθώς οι έντεκα δήμοι της ορεινής Πίνδου ένωσαν τις δυνάμεις τους και δημιούργησαν το "Δίκτυο Πίνδος", έχοντας την φιλοδοξία να καταστήσουν έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό για όλο τον χρόνο. Εκτός από διάσημη οροσειρά με όμορφη ενδοχώρα, ιδιαίτερο ανάγλυφο, σπάνιες κλιματολογικές συνθήκες, απαράμιλλη φύση, η Πίνδος διαθέτει και σημαντικές αναπτυξιακές προοπτικές και μια ανερχόμενη τοπική οικονομία, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται από τους πρωταγωνιστές της πρωτοβουλίας.

Επικεφαλής του δικτύου αναδείχθηκε πρόσφατα ο μόλις 33 ετών δήμαρχος Αργιθέας Καρδίτσας, Ανδρέας Στεργίου, με σημαντική ήδη εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση, που ανέλαβε πρόσφατα και αντιπρόεδρος της επιτροπής ορεινών περιοχών της ΚΕΔΕ. Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Στεργίου, «η κατοχύρωση της “ταυτότητας” της περιοχής, του brand Πίνδος, μέσα από το σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός μακρόπνοου αναπτυξιακού πλάνου είναι μονόδρομος για να ξεφύγει η περιοχή από την σταδιακή ερήμωση και να αποτελέσει πρότυπο προορισμό ήπιου και οικολογικού τουρισμού».

Μάλιστα, στην πρόσφατη γενική συνέλευση του “Δικτύου Πίνδος” μπήκαν φιλόδοξοι στόχοι, ώστε η περιοχή να μπει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη με οργανωμένες προσπάθειες προβολής και εξωστρέφειας, τόνωσης της τοπικής επιχειρηματικότητας, με την οργάνωση του εναλλακτικού τουρισμού, τη συστηματική προώθηση των τοπικών προϊόντων και φυσικά την ανάδειξη πολιτιστικών μνημείων και της απαράμιλλης φύσης του πιο διάσημου ορεινού όγκου της χώρας.

«Η Πίνδος έχει μια χρυσή ευκαιρία. Ο φυσικός πλούτος, ο αγροδιατροφικός τομέας και η πολιτιστική της κληρονομιά μπορούν να δημιουργήσουν ένα ασύγκριτο τουριστικό προϊόν καθιστώντας την στην ουσία, έναν καινούριο ορεινό προορισμό», συμπλήρωσε ο κ. Στεργίου.

ΣΧΕΤΙΚΑ