«Ηγούμαστε Δημιουργικά» για δεύτερη χρονιά
Με θέμα «Στρατηγική και ψηφιακή αλλαγή» ξεκίνησε η φετινή χρονιά για τον κύκλο συζητήσεων «Lead Creatively», που διοργανώνει το Κέντρο Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία σε συνεργασία με το Alba Graduate Business School, The American College of Greece.
Ένα τσουνάμι ψηφιακής ανατροπής πλησιάζει ορμητικά κλάδους και εταιρείες, σύμφωνα με αναλυτές και γκουρού της τεχνολογίας. Ενώ ο ψηφιακός μετασχηματισμός ακουμπά όλους τους κλάδους και όλες τις επιχειρησιακές διεργασίες, η ψηφιακή αλλαγή δεν είναι πάντα «ανατρεπτική». Αντίστροφα, οι ανατρεπτικές καινοτομίες δεν είναι πάντα ψηφιακές. Πώς θα εστιαστούν οι εταιρείες στην πραγματική πρόκληση, πώς θα οργανωθούν για την αυξανόμενη αβεβαιότητα και ταχύτητα των αλλαγών λόγω τεχνολογίας, των ευμετάβλητων καταναλωτών και των ανταγωνιστών νέου τύπου;
Σε αυτά και άλλα ερωτήματα επιχείρησε να απαντήσει η πρώτη από τις τέσσερις ομιλίες της σειράς «Lead Creatively» για ανώτερα και ανώτατα στελέχη, η οποία φέτος διανύει τον δεύτερο χρόνο της. Η ομιλία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου σε διοργάνωση του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία, σε συνεργασία με το Alba Graduate Business School, Τhe American College of Greece.
Η «Στρατηγική και ψηφιακή αλλαγή: Aπλοί κανόνες και αυτοσχεδιασμός» αποτέλεσαν το θέμα της ομιλίας που πραγματοποίησε ο δρ Κυριάκος Κυριακόπουλος, Καθηγητής Στρατηγικής και Μάρκετινγκ στο Alba Graduate Business School, σε συντονισμό του δρα Χαράλαμπου Μαινεμελή, Καθηγητή Οργανωσιακής Συμπεριφοράς, Alba Graduate Business School και Διευθυντή του Κέντρου Αριστείας ΣΕΒ στη Δημιουργική Ηγεσία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομιλία είχε διαδραστικό χαρακτήρα, δίνοντας την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ρωτήσουν, να αναρωτηθούν, να συζητήσουν και να εξελιχθούν μέσω αυτής.
Τονίζοντας τη σημασία του αυτοσχεδιασμού και των απλών κανόνων που προβάλλουν ως νέα προοπτική στη στρατηγική της σημερινής εποχής, μιας εποχής που χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα και ρευστότητα, ο δρ Κυριακόπουλος σχολίασε: «Παρουσιάζοντας την έρευνά μου και βέλτιστες πρακτικές, διαπίστωσα το ζωηρό ενδιαφέρον από ελληνικές επιχειρήσεις να αφομοιώσουν αυτές τις πρακτικές στις βασικές τους διεργασίες, π.χ., ανάπτυξη νέων προϊόντων, εξυπηρέτηση πελατών ή logistics. Ένα βασικό συμπέρασμα από τη συζήτηση με στελέχη από διαφορετικούς κλάδους είναι ότι όταν οι επιχειρήσεις καλούνται να ανταποκριθούν σε απρόοπτα σε πραγματικό χρόνο (real-time action), ο αυτοσχεδιασμός και οι απλοί κανόνες είναι σημαντικές δεξιότητες επιβίωσης που η αξία τους, όμως, καθορίζεται από την εταιρική κουλτούρα και τα συστήματα διοίκησης» συμπληρώνει.