Η Klarna παρουσίασε τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία έρευνα που έτρεξε με τίτλο «Travel Report». Η έρευνα αποκαλύπτει τις επιπτώσεις που έχει η συνεχιζόμενη αύξηση του κόστους ζωής στα σχέδια των Ελλήνων καταναλωτών για τις φετινές καλοκαιρινές διακοπές.
Η Klarna συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για την εορταστική περίοδο, σχετικά με τις οικονομικές ανησυχίες και την καταναλωτική συμπεριφορά.
Το εκπτωτικό γεγονός της εφετινής Black Friday θα εκμεταλλευτούν οι Έλληνες καταναλωτές για να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μελέτης που πραγματοποίησε η εταιρεία Klarna σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa.
Η Klarna γιορτάζει έναν χρόνο λειτουργίας στην Ελλάδα και μετράει περισσότερους από 240.000 καταναλωτές, οι οποίοι προστίθενται στο δίκτυο των πάνω από 150 εκατ. χρηστών της Klarna παγκοσμίως.