KASPERSKY

ανδρες με κινητά στα χέρια, σε τραπέζι

Προσωπικά δεδομένα: Το κρυφό «κόστος» των εφαρμογών που χρησιμοποιούμε καθημερινά

Με αφορμή την Ημέρα Προστασίας Δεδομένων στις 28 Ιανουαρίου, η Kaspersky αναδεικνύει τους συμβιβασμούς στην πολιτική απορρήτου που επιβάλλουν οι δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές, οι οποίοι συχνά περνούν απαρατήρητοι από τους χρήστες.
NEWSROOM /
hacker.jpg

Kaspersky: Οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν το budget τους για την ασφάλεια ΙΤ κατά 9% τα επόμενα δύο χρόνια

Οι εταιρείες σχεδιάζουν να αυξήσουν τις επενδύσεις τους στην ασφάλεια πληροφορικής όσο εντείνονται οι οικονομικές απώλειες που προκαλούν οι κυβερνοεπιθέσεις. Την τάση αυτή αποκάλυψε η πρόσφατη έκθεση IT Security Economics της Kaspersky.
NEWSROOM /
hacker.jpg

Έκθεση: Η Τεχνητή Νοημοσύνη και η ιδιωτικότητα θα διαμορφώσουν το τοπίο της κυβερνοασφάλειας για τους καταναλωτές

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Kaspersky, το 2025 η Τεχνητή Νοημοσύνη πρόκειται να γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας, ενώ στο επίκεντρο θα βρεθούν ανησυχίες για την ιδιωτικότητα που σχετίζονται με τη χρήση βιομετρικών δεδομένων και προηγμένων τεχνολογιών.
NEWSROOM /
hacker.jpg

Kaspersky: Οι περισσότεροι οργανισμοί φοβούνται τις κυβερνοεπιθέσεις που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, αλλά τους λείπουν βασικές μέθοδοι άμυνας

Μια πρόσφατη μελέτη της Kaspersky αποκαλύπτει ότι οι επιχειρήσεις ανησυχούν όλο και περισσότερο για τη συνεχώς αυξανόμενη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στις κυβερνοεπιθέσεις.
NEWSROOM /
hacker.jpg

Kaspersky: 30% περισσότεροι οι νεαροί gamers στο στόχαστρο κυβερνοεγκληματιών το 1ο εξάμηνο του 2024

Σύμφωνα με τους ειδικούς της Kaspersky, ο αριθμός των χρηστών που στοχοποιούνται από κυβερνοεγκληματίες που χρησιμοποιούν δημοφιλή παιδικά παιχνίδια ως δόλωμα αυξήθηκε κατά 30% τους πρώτους έξι μήνες του 2024 σε σύγκριση με το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
NEWSROOM /
Τεχνητή νοημοσύνη

Μελέτη: 1 στους 3 πιστεύει η τεχνητή νοημοσύνη είναι καλύτερο αφεντικό από τους ανθρώπους

Σε νέο μέλος της κοινωνίας μετατρέπεται η τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με τα ευρήματα της νέας έρευνας της Kaspersky με τίτλο «Excitement, Superstition and great Insecurity – How global Consumers engage with the Digital World».
NEWSROOM /