ΙΣΟΤΗΤΑ

Η Mastercard στηρίζει την συμπερίληψη και την ισότητα στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η Mastercard στηρίζει την συμπερίληψη και την ισότητα στο 65ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η Mastercard θα είναι για 6η συνεχή χρονιά η επίσημη κάρτα πληρωμών του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, του κορυφαίου κινηματογραφικού θεσμού της χώρας, που θα διεξαχθεί από τις 31 Οκτωβρίου έως και τις 10 Νοεμβρίου.
NEWSROOM /
Φωτο: Shutterstock

Παγκόσμια Τράπεζα: Aναπτύσσει νέα στρατηγική για την ενίσχυση των οικονομικών ευκαιριών των γυναικών

Μια νέα στρατηγική για την ισότητα των φύλων με στόχο την ενίσχυση των οικονομικών ευκαιριών για τις γυναίκες και τη συμμετοχή τους στην παγκόσμια οικονομία μέσω της κοινωνικής προστασίας και της πρόσβασης σε ευρυζωνικές συνδέσεις και κεφάλαια, ανακοίνωσε η Παγκόσμια Τράπεζα.
NEWSROOM /
Χριστίνα Παπακωνσταντίνου

Παπακωνσταντίνου (ΤτΕ): Η Ελλάδα υστερεί σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες ως προς την ισότητα των φύλων

«Οι υποχρεωτικές ποσοστώσεις είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα και ώθηση προς την κατεύθυνση της ισορροπίας των φύλων, ιδίως σε ηγετικές θέσεις».
NEWSROOM /
Η στιγμή των υπογραφών του μνημονίου συνεργασίας

ΔΥΠΑ - ΚΕΘΙ: Συνεργασία για την ενίσχυση των δράσεων στήριξης των γυναικών

«Η συνεργασία της ΔΥΠΑ με το ΚΕΘΙ αποτελεί ακόμη ένα βήμα προς τον στόχο της άρσης των έμφυλων ανισοτήτων στην αγορά εργασίας», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Σπύρος Πρωτοψάλτης.
NEWSROOM /
Ισότητα δύο φύλων: Βήματα πίσω στα εργασιακά

Ισότητα δύο φύλων: Βήματα πίσω στα εργασιακά

Βάθυναν οι ανισότητες μεταξύ των δύο φύλων στην αγορά εργασίας φέτος και με τους τρέχοντες ρυθμούς θα χρειαστούν 257 χρόνια προκειμένου να υπάρξει ισότητα στον εργασιακό τομέα, προειδοποίησε σήμερα το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.
NEWSROOM /
Ralph Lauren: Ενισχύει τις γυναίκες στις επιχειρήσεις

Ralph Lauren: Ενισχύει τις γυναίκες στις επιχειρήσεις

Εκτός από τη στήριξη των γυναικών σε διοικητικές θέσεις, ο Ralph Lauren περιέγραψε τα μέτρα κοινωνικής ευθύνης για να διασφαλίσει ότι όλα τα προϊόντα του brand παράγονται «χωρίς αποκλεισμούς και με πολιτισμική επίγνωση».
NEWSROOM /