Toyota: H στροφή αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση θα απειλούσε τις θέσεις εργασίας

NEWSROOM
Toyota
Φωτό: Associated press

Η μετάβαση σε ένα μέλλον αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων θα οδηγούσε σε απώλειες θέσεων εργασίας μεταξύ όσων εργάζονταν σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τον κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των πολλών προμηθευτών στον τομέα, δήλωσε ο πρόεδρος της Toyota.

«Υπάρχουν 5,5 εκατομμύρια άνθρωποι που εμπλέκονται στην αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία. Ανάμεσά τους είναι και εκείνοι που ασχολούνται με εργασίες που σχετίζονται με τον κινητήρα για μεγάλο χρονικό διάστημα», δήλωσε ο Akio Toyoda στους δημοσιογράφους.

Προειδοποιεί για απώλειες θέσεων εργασίας

«Αν τα ηλεκτρικά οχήματα γίνουν απλώς η μόνη επιλογή, μεταξύ άλλων και για τους προμηθευτές μας, οι θέσεις εργασίας αυτών των ανθρώπων θα χαθούν», είπε, προσθέτοντας ότι του αρέσουν τα βενζινοκίνητα οχήματα.

Η Toyota, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις, ήταν πιο προσεκτική στην προσέγγισή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από άλλους κατασκευαστές. Αυτό τη βοηθάει σήμερα, καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις EV επιβραδύνονται και επωφελείται από τη ζήτηση για την επεκτεινόμενη υβριδική της σειρά, μεταξύ άλλων και στην κορυφαία αγορά της, τις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με το Reuters.

Είναι υπέρμαχος αυτού που αποκαλεί στρατηγική «πολλαπλών μονοπατιών» προς τις μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η οποία περιλαμβάνει ηλεκτρικά οχήματα, υβριδικά οχήματα, οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και άλλες τεχνολογίες κίνησης.

Τον Ιανουάριο, ο Toyoda δήλωσε ότι τα EVs θα αντιπροσωπεύουν το πολύ το 30% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων, με τα υβριδικά, τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και τα οχήματα που καίνε καύσιμα να αποτελούν το υπόλοιπο. Δεν προσδιόρισε το χρονικό πλαίσιο για την πρόβλεψη αυτή.

Ο Toyoda έκανε τα σχόλια αυτά στους δημοσιογράφους κατά τα αποκαλυπτήρια προτομής του πατέρα του, Shoichiro Toyoda, στο Πανεπιστήμιο της Nagoya στην κεντρική Ιαπωνία.

Ο Shoichiro Toyoda, ο οποίος πέθανε σε ηλικία 97 ετών πέρυσι, ηγήθηκε της Toyota κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1980, όταν η εταιρεία αναδιαμόρφωσε την παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων, ανατρέποντας την κυριαρχία του Ντιτρόιτ. Επέβλεψε επίσης το λανσάρισμα της πολυτελούς μάρκας Lexus και του υβριδικού Prius.

ΣΧΕΤΙΚΑ