ΟΑΣΘ: Ακόμη 23 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία εντάχθηκα στα δρομολόγια

NEWSROOM
Ηλεκτρικό λεωφορείο
Παρουσίαση του πρώτο ηλεκτρικού λεωφορείου στην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών / Φωτογραφία: INTIMENEWS / ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΟΥΛΙΕΛΜΟΣ

Εντάσσονται από αύριο Τετάρτη σε τρεις επιπλέον λεωφορειακές γραμμές – 88 λεωφορεία, σε σύνολο 110, στους δρόμους της Θεσσαλονίκης.

Ακόμη τρεις λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ εντάσσονται από αύριο Τετάρτη, 5 Ιουνίου, στην ηλεκτροκίνηση. Πρόκειται για τις γραμμές 30, 37 και 38 που εκτελούν τα δρομολόγια Τριανδρία – Αποθήκη, Ν. Σ. Σταθμός – Κρυονέρι και Νέα Ευκαρπία – Αριστοτέλους, αντίστοιχα.

Για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των τριών αυτών γραμμών θα χρησιμοποιηθούν 23 ηλεκτρικά λεωφορεία και έτσι πλέον θα βρίσκονται στους δρόμους της Θεσσαλονίκης συνολικά 88 από τα 110 καινούρια οχήματα που παρέλαβε ο ΟΑΣΘ.

Έτσι από αύριο ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης θα καλύπτει με ηλεκτρικά λεωφορεία δέκα λεωφορειακές γραμμές, καθώς ήδη η σχετική δρομολόγηση έχει γίνει σε επτά.

Μέχρι σήμερα στην ηλεκτροκίνηση έχουν ενταχθεί:

  • γραμμή 21 που εκτελεί το δρομολόγιο Εύοσμος – Αριστοτέλους
  • γραμμή 29 που εκτελεί το δρομολόγιο Πολίχνη – Αριστοτέλους
  • γραμμή 20 που εκτελεί το δρομολόγιο Μενεμένη – Αριστοτέλους
  • γραμμή 17 που εκτελεί το δρομολόγιο Τριανδρία – Ν. Σ. Σταθμός
  • γραμμή 28 που εκτελεί το δρομολόγιο Τ.Σ. Ευκαρπίας – Σκλαβενίτης – Παπαγεωργίου – Πανεπιστήμιο
  • γραμμή 25 που εκτελεί το δρομολόγιο Νεάπολη – Βενιζέλου
  • γραμμή 19 που εκτελεί το δρομολόγιο Κορδελιό – Ν. Σ. Σταθμός.

Το σύνολο των ηλεκτρικών λεωφορείων θα έχει δρομολογηθεί μέσα στο επόμενο δεκαήμερο.

Υπογράφτηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Μέχρι το τέλος του 2024 θα έχει ισχύ η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας που υπέγραψαν σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης και ο επικεφαλής και γενικός γραμματέας του Συνδικάτου Εργαζομένων του οργανισμού, Γιάννης Δήμκας και Αλέξης Γεωργιάδης αντίστοιχα, όπως γνωστοποιείται με σχετική ανακοίνωση.

Με τη νέα ΣΣΕ ρυθμίζονται θεσμικά ζητήματα και εξασφαλίζονται μη μισθολογικές παροχές προς τους εργαζόμενους του ΟΑΣΘ. Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο οργανισμός «η συγκεκριμένη σύμβαση είναι ιστορική, καθώς, κατά πάσα πιθανότητα, πρόκειται για την τελευταία σύμβαση με τη σημερινή μορφή του οργανισμού, ο οποίος τελεί υπό εκκαθάριση σε λειτουργία».

Τη θέση του ότι οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ αποτελούν το μεγάλο περιουσιακό στοιχείο του οργανισμού, διατύπωσε ο κ. Ταγγίρης, εκφράζοντας τη χαρά του για την θετική έκβαση των διαπραγματεύσεων που προηγήθηκαν το προηγούμενο διάστημα. «Εργαζόμενοι και διοίκηση συνεχίζουμε από κοινού την προσπάθεια για ακόμα καλύτερες αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη», τόνισε ο ίδιος.

Για μία «καλή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, η οποία ικανοποιεί σε σημαντικό βαθμό τα αιτήματα των εργαζομένων», έκανε λόγο ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας. Πρόσθεσε ότι το ζητούμενο πλέον είναι να προχωρήσουν γρήγορα οι διαδικασίες έγκρισης από τα συναρμόδια υπουργεία, το Υποδομών και Μεταφορών και το Οικονομικών, ώστε να αρχίσει άμεσα η εφαρμογή της. Παρόντες στην υπογραφή της νέας ΣΣΕ των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, ήταν οι διευθυντές Οικονομικών, Παύλος Τριχάκης και Ανθρώπινου Δυναμικού, Χρύσα Δούκα.

ΣΧΕΤΙΚΑ