Το 50%, το μισό της της διαδρομής του, έχει ήδη διανύσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες που κατασκευάζουν για την κοινοπραξία AVAX GHELLA ALSTOM τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Περίπου 340 χιλιάδες επιβάτες αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά με την Γραμμή 4 του Μετρό η οποία όταν θα ολοκληρωθεί, περίπου το 2029, θα αλλάξει ριζικά το κυκλοφοριακό στην Πρωτεύουσα.
Έχουν ξεκινήσει πρόδρομες εργασίες που αφορούν μελέτες, τη σταδιακή εγκατάσταση των εργοταξίων, αρχαιολογική διερεύνηση και μετατόπιση των δικτύων Οργανισμών Κοινής Ωφελείας.
«Ξεκινούν τα πρώτα εργοτάξια για τις πρόδρομες εργασίες. Η ολοκλήρωση της Γραμμής 4 θα γίνει μέσα σε 8 χρόνια. Είναι πολύ σημαντικό έργο, θα δώσει λύσεις στην καθημερινότητα των πολιτών».
Περίπου 340.000 επιβάτες αναμένεται να χρησιμοποιούν καθημερινά το πρώτο τμήμα της Γραμμής 4 που έχει σχεδιαστεί με σκοπό να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές του κέντρου της Αθήνας.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στην ΑΚΤΩΡ, η χαμηλότερη οικονομική προσφορά του σχήματος υπό την ΑΒΑΞ ενδεχομένως να μην είναι επαρκής για τις προδιαγραφές του έργου.
Λίγο μετά τις 14:00 το μεσημέρι της Δευτέρας αποκαλύφθηκαν, στα γραφεία της Αττικό Μετρό, οι οικονομικές προσφορές των δυο μεγάλων διεκδικητών για τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.
Σημαντική εξέλιξη στον διαγωνισμό για την κατασκευή των 15 νέων σταθμών με προϋπολογισμό ύψους 1,8 δισ. ευρώ, οι οποίοι θα αποτελέσουν το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό.