Παράλληλα ο γ.γ. Εμπορίου ανέφερε ότι εχουν «κατεβάσει» 50-60 ιστότοπους λόγω απάτης και επεσήμανε αυτά που οι καταναλωτές πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα στις διαδικτυακές αγορές:
Περισσότερες από 7.500 κλήσεις δέχθηκε η γραμμή Καταναλωτή 1520 μέσα σε ένα χρόνο και παράλληλα 4.000 καταγγελίες έχουν υποβληθεί στην ηλεκτρονική πύλη καταγγελιών καταναλωτών του υπουργείου Ανάπτυξης
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κατόπιν διερεύνησης καταγγελιών καταναλωτών που υποβλήθηκαν απευθείας στην υπηρεσία, είτε μέσω φορέων εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, επέβαλε χρηματικό πρόστιμο ύψους 310.000 ευρώ σε βάρος της επιχείρησης COSMEDICAL MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ με εμπορική επωνυμία «COSMEDICAL»
H αναστολή λειτουργίας καταστημάτων προκάλεσε σημαντική αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των καταγγελιών για αθέμιτες εμπορικές πρακτικές.
Μεταβιβάζεται στον γενικό γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή η αρμοδιότητα εποπτείας λειτουργίας της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς (ΔΙ.Μ.Ε.Α) με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων.
Στο διάστημα από 03.08.2020 έως και 09.08.2020 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 202 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν 13 παραβάσεις. Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν σε Αττική, Χαλκίδα και Θήβα.
Την προσφυγή στη διαμεσολάβηση σε περίπτωση διαφωνίας για την πληρωμή του κόστους διοργάνωσης τελετών μετά την πρόσφατη απόφαση για περιορισμό των προσκεκλημένων συνιστά το υπουργείο Ανάπτυξης.
Η ΓΓ Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων ανακοίνωσε τη δραστηριότητα των μηχανισμών ελέγχου για την αντιμετώπιση του παράνομου εμπορίου.