Tρία χαρακτηριστικά που αναζητούν σε έναν υπάλληλο οι διάσημοι εργοδότες
Η Emily Levine είναι εκτελεστική αντιπρόεδρος στην εταιρεία προσλήψεων Career Group Companies. Στα περισσότερα από 14 χρόνια που εργάζεται στην εταιρεία, «πραγματικά επικεντρώθηκα σε μια εξειδικευμένη θέση εργασίας με ιδιωτικά οικογενειακά γραφεία, άτομα με εξαιρετικά μεγάλη περιουσία, διασημότητες, αθλητές, μουσικούς», επισημαίνει.
Μεταξύ των πελατών της συγκαταλέγονται η οικογένεια Kardashian-Jenner, ο Kevin Costner, η τηλεοπτική παρουσιάστρια Maria Shriver και άλλοι. Τους βοηθάει να καλύψουν κάθε είδους ρόλους: Eπικεφαλής προσωπικού, προσωπικούς βοηθούς, προσωπικό διαχείρισης περιουσίας, νταντάδες, προσωπικούς σεφ κ.λπ. Οι περισσότεροι ρόλοι αμείβονται με εξαψήφιο ποσό.
Αν και οι τύποι των ρόλων για τους οποίους προσλαμβάνουν ποικίλλουν, η Levine υποστηρίζει ότι υπάρχουν τρία χαρακτηριστικά που πολλοί από τους επιτυχημένους πελάτες της αναζητούν πάντα σε έναν υπάλληλο.
Επίλυση προβλημάτων
Το πρώτο είναι η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
«Αν είναι τραγουδιστής ή αν κάνουν προπόνηση στο γήπεδο, αν είναι στο NBA», λέει η Levine για τους πελάτες της, «χρειάζονται κάποιον που θα χειρίζεται τα πάντα, από τις λεπτομέρειες μέχρι την παροχή υποστήριξης για τα μεγαλύτερα ζητήματα που αντιμετωπίζουν».
Ανάλογα με το άτομο για το οποίο κάνει την πρόσληψη, μπορεί να χρειάζεται βοήθεια για την οργάνωση του ημερολογίου του ή να χρειάζεται βοήθεια για την προώθηση της επιχείρησής του. Όποιο και αν είναι το πρόβλημα, τελικά θέλουν κάποιον «που θα παρέχει λύσεις και θα βελτιώνει την αποδοτικότητά τους κατά τη διάρκεια της ημέρας».
Ευελιξία
Πολλοί από τους πελάτες της Levine έχουν ακανόνιστα χρονοδιαγράμματα.
«Τα περισσότερα στελέχη, οι αθλητές, οι μουσικοί, έχουν πραγματικά έντονο πρόγραμμα», τονίζει η Levine, «και δεν είναι τυπικό για αυτούς να περιορίζονται σε ένα ωράριο εννέα με πέντε. Ως εκ τούτου, περιμένουν από τους ανθρώπους που εργάζονται γι' αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας».
«Οι περισσότερες από αυτές τις δουλειές απαιτούν ευελιξία για να εργάζονται τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα», λέει. Πολλοί από τους πελάτες της ταξιδεύουν επίσης διεθνώς, «και έτσι βρίσκονται σε διαφορετικές ζώνες ώρας, οπότε οι άνθρωποι που τους υποστηρίζουν στην ομάδα [τους] πρέπει να είναι προσαρμόσιμοι».
Συναισθηματική νοημοσύνη
Τέλος, η συναισθηματική νοημοσύνη είναι το «κλειδί».
«Ειδικά όταν υποστηρίζεις κάποιον ως προσωπικός βοηθός», λέει η Levine, «βρίσκεσαι στον πιο οικείο χώρο της ζωής του, το σπίτι του, την οικογένειά του, τα κατοικίδια ζώα του, τους συζύγους του, τα παιδιά του». Αυτά είναι ιδιωτικά, ευάλωτα περιβάλλοντα. Είναι κρίσιμο να γνωρίζετε τι είναι κατάλληλο να πείτε και πώς να ενεργήσετε σε αυτά.
Επιπλέον, και πάλι, η δουλειά «τρέχει» καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο σε αυτό το τυπικό παράθυρο 9 με 5.
«Το να είστε σε θέση να γνωρίσετε πραγματικά τον τρόπο με τον οποίο το αφεντικό σας κινείται κατά τη διάρκεια της ημέρας, όχι μόνο λογιστικά, αλλά και τα συναισθήματά του, τα επίπεδα άγχους του, είναι το κλειδί», επισημαίνει η Levine.