ΟΠΑΠ Forward: 2.847 νέες άμεσες θέσεις εργασίας και υποστήριξη σε 23.000 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης
Οι 68 εταιρείες που συμμετείχαν μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα έχουν πετύχει σημαντικά αποτελέσματα.
Το ΟΠΑΠ Forward αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προγράμματα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, το οποίο στέκεται στο πλευρό δυναμικών, μικρομεσαίων εταιρειών που θέλουν να αναπτυχθούν. Πριν μερικές εβδομάδες το πρόγραμμα υποδέχθηκε 13 νέες εταιρείες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα κλάδων, στους οποίους οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Πρόκειται για τις: AgroApps, Αρχειοθήκη, Callista, Αλάτι Δαδακαρίδη, Fresh Line, Goumenisses, Ideal Bikes, KYKNOS, Nutree, Prigipo, SKAG, Softweb και Unismack.
Οι 68 εταιρείες που συμμετείχαν μέχρι σήμερα στο πρόγραμμα έχουν πετύχει σημαντικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, με τη στήριξη του ΟΠΑΠ και του διεθνούς μη κερδοσκοπικού οργανισμού Endeavor Greece, οι εταιρείες, σύμφωνα με στοιχεία που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα, έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν 2.847 νέες άμεσες θέσεις εργασίας, ενώ υποστηρίζουν 23.000 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης, μέσω των συνεργασιών τους στην αγορά. Επιπλέον, έχουν αυξήσει τον κύκλο εργασιών τους κατά 470 εκατ. ευρώ συνολικά.
Βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις
Οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις στο δρόμο προς την ανάπτυξη βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης που είχε ο Μάρκος Βερέμης, partner της Big Pi Ventures και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Endeavor Greece, με τον Κώστα Μάλλιο, corporate vice president CSD, EUROPE της εταιρείας Applied Materials, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για το πρόγραμμα επιχειρηματικότητας ΟΠΑΠ Forward.
Ειδικότερα, στη διάρκεια της συζήτησης (https://www.youtube.com/watch?v=FzMgWZFoVfc&t=3s) δόθηκαν απαντήσεις σε ζητήματα που συνδέονται με την έννοια του diversity και πώς μπορεί να αλλάξει την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, της ανάγκης εξωστρέφειας των επιχειρήσεων και επέκτασης σε νέες αγορές, σε θέματα εξαγορών και συγχωνεύσεων, καθώς και στη σημασία της ποιότητας στην εξυπηρέτηση της πελατείας.