Revolut: Σχεδιάζει να επεκταθεί περαιτέρω στην Ελλάδα – Στόχος να φτάσει τους 1,5 εκατομμύρια πελάτες μέχρι τις αρχές του 2025

NEWSROOM
revolut
Φωτογραφία: Shutterstock

Η Revolut ενισχύει κατά 60% τις επενδύσεις στην Ελλάδα και λανσάρει τη μεγαλύτερη διαφημιστική της καμπάνια.

Η Revolut ανακοίνωσε την αύξηση των επενδύσεών της κατά 50% σε σχέση με το 2023, όσον αφορά στο στρατηγικό μάρκετινγκ και τις δραστηριότητες πωλήσεων που θα αναπτυχθούν φέτος στην Ευρώπη. Στόχος της εταιρείας είναι να φτάσει τους 50 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως μέχρι το τέλος του 2024, πετυχαίνοντας 40% αύξηση σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Στην Ελλάδα, η Revolut λειτουργεί ως ψηφιακή τράπεζα με πάνω από 1 εκατομμύριο πελάτες, κατέχοντας την πρώτη θέση στις χρηματοοικονομικές εφαρμογές με τα περισσότερα downloads στη χώρα. Η εταιρεία επιδιώκει να φτάσει τους 1,5 εκατομμύρια πελάτες μέχρι τις αρχές του 2025 και στο πλαίσιο αυτού του στόχου, οι επενδύσεις που έχει προγραμματίσει για το 2024 έχουν αυξηθεί κατά 60% σε σχέση με το 2023. 

Ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Revolut για τη Νότια Ευρώπη, δήλωσε «Είμαστε η πρώτη τράπεζα στην αγορά όσον αφορά στην ταχύτητα ανάπτυξης και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε σταθερά. Θα κερδίσουμε την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερων Ελλήνων καταναλωτών χάρη στην εξαιρετική εμπειρία χρήσης και το καινοτόμο προϊόν που έχουμε δημιουργήσει, το οποίο αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για να γίνει ο κύριος λογαριασμός τους».

Στο πλαίσιο αυτών των στόχων, η εταιρεία λανσάρει πρωτοπόρες λειτουργίες και προϊόντα για την ελληνική αγορά. Για παράδειγμα, η Revolut κυκλοφόρησε πρόσφατα τους Ευέλικτους Λογαριασμούς, ένα προϊόν που δημιουργήθηκε για τους πελάτες που θέλουν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις αποταμιεύσεις τους, ειδικά σε περιόδους αύξησης του κόστους ζωής. Αυτή η λύση προσφέρει πλήρη ευελιξία, καθώς οι πελάτες μπορούν να προσθέσουν και να αποσύρουν χρήματα ανά πάσα στιγμή, αλλά και να κερδίζουν τόκους καθημερινά.

«Θέλουμε να γνωρίσουν όλο και περισσότεροι καταναλωτές τις καινοτόμες λειτουργίες που προσφέρει η Revolut, οι οποίες έχουν θέσει νέα πρότυπα στον τραπεζικό κλάδο και εγκαινιάζουμε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική καμπάνια που έχουμε πραγματοποιήσει ποτέ. Ονομάζεται «Τράπεζα του Μέλλοντος» και θα προβληθεί στην Ελλάδα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες μέσα στο 2024», πρόσθεσε ο Zunzunegui.

«Η καμπάνια "Τράπεζα του Μέλλοντος" συνδυάζει τηλεόραση, ψηφιακά μέσα και υπαίθρια διαφήμιση, με κύριο μήνυμα το γεγονός ότι η Revolut εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται το απόλυτο must have για όσους αναζητούν πρωτοποριακές υπηρεσίες. Αυτό κάνει τη Revolut να ξεχωρίζει από τις παραδοσιακές τράπεζες, οι οποίες έχουν μείνει στάσιμες στον τομέα της καινοτομίας, για πολλά χρόνια», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Η Revolut προσφέρει στους πελάτες της προϊόντα και λειτουργίες τελευταίας τεχνολογίας, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται τα χρήματά τους από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, με χαμηλές προμήθειες και ευκολία χρήσης. Επιπλέον, προσφέρει πρόσθετες υπηρεσίες που υπερβαίνουν αυτές των περισσότερων παραδοσιακών τραπεζών. Αυτό καθιστά τη Revolut την ιδανική επιλογή για τη συνολική διαχείριση χρημάτων. Πέρα από τις υπηρεσίες banking, αποταμίευσης και επενδύσεων, οι πελάτες της μπορούν να κερδίζουν επιστροφή μετρητών και εκπτώσεις, να πραγματοποιούν δωρεές, να κάνουν κρατήσεις για ξενοδοχεία και δραστηριότητες, και πολλά άλλα», προσθέτει.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η καμπάνια «Τράπεζα του Μέλλοντος» δεν είναι η μόνη δραστηριότητα μάρκετινγκ που σχεδιάζει για φέτος η Revolut. Το 2023, οι πελάτες της αυξήθηκαν από 25 σε 35 εκατομμύρια παγκοσμίως, σημειώνοντας τεράστια αύξηση η οποία υποστηρίζεται από βασικές πρωτοβουλίες μάρκετινγκ που στοχεύουν στην επαφή με καταναλωτές από διαφορετικές αγορές και τομείς. Διαφημιστικές καμπάνιες όπως η ‘Your Way In’, προωθητικές ενέργειες με μεγάλα events όπως το La Velada στην Ισπανία και καμπάνιες celebrity όπως εκείνη με τον Gerry Scotti στην Ιταλία, αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα αυτών των κινήσεων. Το 2024, η Revolut εντείνει σημαντικά τις προσπάθειές της με μια σειρά εντυπωσιακών πρωτοβουλιών που αποσκοπούν στο να προσεγγίσει καταναλωτές που παρακολουθούν μεγάλα αθλητικά και μουσικά γεγονότα. Η εταιρεία ξεκίνησε πρόσφατα αυτές τις ενέργειες υποστηρίζοντας το NBA Paris Game στη Γαλλία και θα συνεχίσει τους επόμενους μήνες με το Sziget Festival στην Ουγγαρία. Συνεργάζεται επίσης με γνωστά δημόσια πρόσωπα και ετοιμάζει ακόμα περισσότερες πρωτοβουλίες που θα ανακοινωθούν προσεχώς. 

«Παρά τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιούμε, ο βασικός δίαυλος ανάπτυξής μας παραμένει η ικανοποίηση των πελατών μας: με το να προσφέρουμε ένα πλήρες, εύχρηστο και προσιτό προϊόν, έχουμε καταφέρει να ανταποκριθούμε στις ανάγκες τους, πράγμα που τους καθιστά έναν πραγματικό μοχλό ανάπτυξης για εμάς. Αυτό αντικατοπτρίζεται επίσης σε γνωστές ιστοσελίδες αξιολόγησης, όπως το TrustPilot, όπου κατέχουμε την 1η θέση μεταξύ των κυριότερων τραπεζών στην Ελλάδα», κατέληξε ο Zunzunegui. 

ΣΧΕΤΙΚΑ