Intrum: Το πρόστιμο αφορά τρεις μεμονωμένες περιπτώσεις και όχι τις πολιτικές και πρακτικές της εταιρείας

NEWSROOM
Intrum: Το πρόστιμο αφορά τρεις μεμονωμένες περιπτώσεις και όχι τις πολιτικές και πρακτικές της εταιρείας
Φωτογραφία: Shutterstock

Πάγια προτεραιότητα ο σεβασμός απέναντι στους δανειολήπτες τόνιζει η Intrum

Απάντηση σχετικά με το πρόστιμο που της επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης εξέδωσε η Intrum.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση της εταιρειας :

Σχετικά με την ανακοίνωση από το Υπουργείο Ανάπτυξης για την επιβολή διοικητικού προστίμου που αφορά στη διαχείριση απαιτήσεων από δάνεια και πιστώσεις, η Intrum επιθυμεί να ενημερώσει ότι πρόκειται για τρεις μεμονωμένες περιπτώσεις, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσωπεύουν τις πολιτικές και πρακτικές της εταιρίας.

Με γνώμονα τις αξίες της, στην Intrum:

-Γίνεται διαχείριση 1,3 εκατ. υποθέσεων για απαιτήσεις συνολικού ύψους 62 δισ. ευρώ.

-Προσφέρονται ρεαλιστικές, συναινετικές και βιώσιμες λύσεις σε περισσότερους από 700.000 ιδιώτες και επιχειρήσεις.


Σεβόμενη την απόφαση του Υπουργείου Ανάπτυξης, η Intrum επισημαίνει ότι οι πρακτικές και μηχανισμοί ελέγχου της εταιρίας έχουν θωρακιστεί σημαντικά και βελτιώνονται διαρκώς ώστε να ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες για διαχειριστικές αστοχίες, οι οποίες ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν έχουν προκαλέσει οικονομική βλάβη στους δανειολήπτες.

Στην Intrum, η εξυπηρέτηση των δανειοληπτών αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα με στόχο τη διαφάνεια, την ταχύτητα, την αποτελεσματικότητα και την εξεύρεση αμοιβαία επωφελών λύσεων. Για το σκοπό αυτό, η εταιρία επενδύει διαρκώς στη βελτίωση της υποδομής και των υπηρεσιών της, αξιοποιώντας παράλληλα κάθε πληροφορία ή επισήμανση προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε αυτό το πλαίσιο, η εταιρία έχει αναπτύξει και εφαρμόζει σύγχρονες υπηρεσίες άμεσης, προσωποποιημένης επικοινωνίας και ενημέρωσης αλλά και αυτοματοποιημένης διαχείρισης αιτημάτων των δανειοληπτών με:

α) το My Intrum Portal,
β) την τηλεφωνική εξυπηρέτηση από εξειδικευμένη ομάδα στελεχών,
γ) τις συνεχείς επενδύσεις για τη βελτίωση των υποδομών της (συστήματα διαχείρισης).

Εξειδικευμένη ομάδα εξυπηρέτησης διαχειρίζεται τα αιτήματα δανειοληπτών και συγκεκριμένα:

α) Γραπτά αιτήματα δανειοληπτών (μέσω του website της Intrum ή μέσω του My Intrum Portal) απαντώνται κατά μέσο όρο εντός 11 ημερών
β) Τηλεφωνική επικοινωνία: το 90% των εισερχόμενων κλήσεων απαντάται εντός δευτερολέπτων ενώ συνολικά το 98% των κλήσεων απαντάται εντός της ίδιας ημέρας.

Η εταιρία βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται –όπως έχει αποδείξει άλλωστε– σε ανοιχτό διάλογο με τις αρμόδιες αρχές προς όφελος των δανειοληπτών και του συνόλου της χρηματοπιστωτικής αγοράς. Aναφορικά με το συγκεκριμένο διοικητικό πρόστιμο που επιβλήθηκε από το Υπουργείο Ανάπτυξης, διερευνώνται όλες οι δυνατότητες που παρέχει η νομοθεσία για την προστασία των δικαιωμάτων της εταιρίας.

ΣΧΕΤΙΚΑ