Στην τελική ευθεία ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος
Σχεδόν τρία χρόνια μετά την έναρξη του διαγωνισμού κι ενώ η χώρα εισέρχεται σε προεκλογική περίοδο, ολοκληρώνεται η ανάθεση των οκτώ εργολαβιών για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, με προϋπολογισμό περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ.
Με απόφαση του υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, ανάδοχος κατασκευής του τρίτου τμήματος του αυτοκινητόδρομου, από την Κυλλήνη έως τη Βάρδα, μήκους 11 χιλιομέτρων, κηρύσσεται η Intrakat, συμφερόντων της οικογένειας Κόκκαλη και του Δημήτρη Κούτρα.
Η Intrakat αναδείχθηκε ανάδοχος παρά το γεγονός πως ήταν τρίτος μειοδότης, πίσω από την κοινοπραξία Τοξότης-Ομάδα Κατασκευών, συμφερόντων του Χρήστου Καλογρίτσα και την ιταλική εταιρεία GD INFRASTRUΤTURE SRL, η οποία διατηρεί στενές σχέσεις με την οικογένεια Εμφιετζόγλου.
Τόσο το σχήμα εταιρειών του Χρήστου Καλογρίτσα, όσο και η ιταλική εταιρεία δεν έπεισαν την Επιτροπή του Διαγωνισμού με τις διευκρινίσεις που υπέβαλαν για την προσφορά τους με αποτέλεσμα να αποκλειστούν.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανερχόταν σε 53,25 εκατ. ευρώ, ωστόσο μετά την έκπτωση ύψους 45,54% που προσέφερε η Intrakat, διαμορφώνεται στα 29,4 εκατ. ευρώ.
Με την ανάθεση του τρίτου τμήματος στην εταιρεία του ομίλου Intracom Holdings, η Intrakat αναλαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στην κατασκευή του αυτοκινητόδρομου. Η εταιρεία έχει ήδη αναλάβει την κατασκευή του δεύτερου τμήματος, Αμαλιάδα-Δουναίικα προϋπολογισμού 32,28 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ είναι πιθανό το ενδεχόμενο να συνεργαστεί με το σχήμα του Χρήστου Καλογρίτσα το οποίο έχει αναλάβει να κατασκευάσει τα τμήματα 1 και 4 του οδικού άξονα.
Η σύμβαση που αφορά στην εργολαβία για το τρίτο τμήμα του αυτοκινητόδρομου πρέπει πλέον να εγκριθεί από το ελεγκτικό συνέδριο και να περάσει από τη Βουλή, προκειμένου να ξεκινήσουν τα έργα.