Συνεργασία Vodafone Ελλάδας και Public
Τη συνεργασία Vodafone-Public ανακοίνωσαν επίσημα σήμερα οι δύο πλευρές με τα εγκαίνια του Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος.
Η συνεργασία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα σε 18 μήνες και υπολογίζεται πως έως τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafone shop-in-shop σε καταστήματα Public, καλύπτοντας πόλεις σε όλη την Ελλάδα, με μακροπρόθεσμο στόχο τη λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα. Τα shop in shop θα αναπτυχθούν με τη μορφή franchise και με τη δημιουργία τους θα δώσουν την δυνατότητα να αναπτυχθούν συνέργειες όπως η προώθηση υπηρεσιών σε ανταγωνιστική τιμή αν αγοραστούν ταυτόχρονα με κάποια σχετική συσκευή.
Με τη νέα αυτή συνεργασία δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας του παράλληλα ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά. Συγκεκριμένα, οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές για κινητή, σταθερή τηλεφωνία και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public. Για παράδειγμα, θα πωλούνται συνδυαστικά πακέτα όπως η πώληση τηλεόρασης με δωρεάν τα πάγια έξι μηνών συνδρομητικής τηλεόρασης της Vodafone.
Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον, σχεδιάζοντας omnichannel ταξίδια αγορών όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει τη συνδυαστική του αγορά online.
O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Σήμερα, δύο αγαπημένοι προορισμοί συναντιούνται για να φέρουν μαζί μία νέα εποχή εμπειριών στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί η συνεργασία που εγκαινιάζουμε επίσημα σήμερα είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις, και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία».
Από την πλευρά της, η Κάτια Σταθάκη, εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας στους πελάτες μας ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands».