ΒΙΚΟΣ: Αύξηση πωλήσεων αλλά μείωση κερδοφορίας το 2022
'Ανοδο 16,16% κατέγραψε το 2022 στον κύκλο εργασιών η ηπειρωτική βιομηχανία εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ απορροφώντας την αύξηση του κόστους παραγωγής και επιτυγχάνοντας να συγκρατήσει τις τιμές πώλησης των προϊόντων στους καταναλωτές, στα επίπεδα του 2021. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν στο ποσό των 100.729.509,35 ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων μειώθηκαν κατά 70,37% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Η μείωση αυτή προέρχεται, σύμφωνα με την εταιρεία, από τη ραγδαία, διεθνή άνοδο της τιμής του πετρελαίου και των παραγώγων του, καθώς και από τη μεγάλη άνοδο του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι θέσεις εργασίας αυξήθηκαν κατά 15,08% και ο μέσος όρος του προσωπικού έφτασε τα 412 άτομα.
Το 2022 ολοκληρώθηκε η επένδυση 22 εκατ. ευρώ του νέου βιομηχανοστασίου στο Καλπάκι Ιωαννίνων και εισήλθε στην αγορά HO.RE.CA λανσάροντας νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά.
Η ΒΙΚΟΣ συνεχίζει την αναπτυξιακή της πορεία το 2023, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση. Εκτιμάται ότι θα παρουσιάσει αύξηση περίπου 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενισχύοντας το μερίδιο αγοράς της στους κλάδους της εστίασης και της φιλοξενίας μέσω στρατηγικών ενεργειών στον τομέα των πωλήσεων και της εισαγωγής νέων προϊόντων. Παράλληλα, συνεχίζει να επενδύει σε υποδομές, να εξελίσσεται ψηφιακά και να ενδυναμώνει το ανθρώπινο δυναμικό της.