Η ROLCO συμμετέχει στο project OXIPRO του ευρωπαϊκού προγράμματος Horizon 2020
Η ROLCO συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Horizon 2020 με τίτλο OXIPRO, διάρκειας 48 μηνών, έχοντας ως στόχο τη μεταβολή προς πιο πράσινα και αειφόρα προϊόντα, καθώς και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής bio-based οικονομίας.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία, έχοντας ήδη μειώσει τη χρήση ενέργειας, νερού και χημικών σε προϊόντα οικιακής φροντίδας, είναι η μοναδική αμιγώς ελληνική επιχείρηση που συμμετέχει στο συγκεκριμένο project, δίπλα σε 14 ευρωπαϊκούς συνεργάτες. Στο πλαίσιο αυτό και με ορίζοντα το 2025, εδώ και 2 χρόνια έχει αναλάβει την έρευνα και την ανάπτυξη στο κομμάτι της εφαρμογής βιο-καταλυτών στην εξυγίανση ιματισμού και οικιακών πλυντηρίων κατά τη διάρκεια πλύσης, σε χαμηλές θερμοκρασίες, χωρίς σκληρά χημικά, επιδιώκοντας ένα πιο πράσινο αποτύπωμα. Πρόκειται για ένα ζητούμενο, μάλιστα, που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τη στρατηγική του R&D και τη φιλοσοφία της ROLCO και των επιμέρους brandsτης. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την πρωτοβουλία της να αναπτύξει κατά τη διάρκεια της πανδημίας απολυμαντικά προϊόντα τόσο για την εγχώρια αγορά όσο και για αγορές, όπως η Αγγλία, η Γαλλία, η Αυστρία και η Ιταλία.
Η συμβολή της ROLCO στην ευρωπαϊκή αυτή ερευνητική κοινοπραξία, αφορά εκτός των άλλων και τη δημιουργία νέων πράσινων θέσεων εργασίας, αλλά και την επιρροή της εξέλιξης της ευρωπαϊκής νομοθεσίας στο χώρο των απορρυπαντικών καθαριστικών. Ταυτόχρονα, η έμπρακτη συμμετοχή της αναβαθμίζει την εταιρεία σε οργανωτικό, τεχνολογικό και στρατηγικό επίπεδο, με άμεσο επακόλουθο την περαιτέρω αύξηση και βελτίωση της παραγωγής, τη μεγιστοποίηση της απόδοσης, αλλά και την προώθηση συστημικών καινοτομιών.
Ο Πάνος Κωτσάκης, R&D Director της ROLCO, αναφέρει: «Πιστεύουμε στο μοντέλο της "ανοιχτής καινοτομίας". Οι συνέργειες μεταξύ ευρωπαϊκών εταιριών, ερευνητικών ινστιτούτων και πανεπιστημίων επιταχύνουν την ωρίμαση τεχνολογιών και ελαττώνουν αισθητά το κόστος και ρίσκο ανάπτυξης. Ειδικά, όταν υπάρχει αντιπροσώπευση ολόκληρης της αλυσίδας αξίας σε τέτοια προγράμματα, οι νέες τεχνολογίες βρίσκουν πιο εύκολα το δρόμο προς τα ράφια των σουπερμάρκετ δίνοντας απάντηση σε ανεκπλήρωτες καταναλωτικές ανάγκες».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ