Η Meta «επιτίθεται» στο Twitter με τη νέα εφαρμογή, Threads
Ο ανταγωνισμός ανάμεσα στον Μαρκ Ζούκεμπεργκ και τον Έλον Μασκ μόλις πέρασε σε άλλο επίπεδο.
Η Meta του Μαρκ Ζούκεμπεργκ, στην οποία ανήκει το Facebook και το Instagram, λάνσαρε μία εφαρμογή που θα είναι ευθέως ανταγωνιστική με το Twitter προσφέροντας χώρο για διαδικτυακές συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο.
Η εφαρμογή ονομάζεται Threads και αναμένεται να βγει στον αέρα αύριο, όπως φαίνεται από τις αναρτήσεις στο App Store. Η εφαρμογή φαίνεται να έχει πολλές ομοιότητες με το Twitter – η περιγραφή στο App Store δίνει έμφαση στις συζητήσεις, καθώς και η δυνατότητα να χτίσει κανείς μία ομάδα που να ακολουθεί και να συνδέεται με ανθρώπους που έχουν τις ίδιες απόψεις.
«Το Threads έρχεται εκεί που οι κοινότητες μαζεύονται για να συζητήσουν τα πάντα, από τα θέματα που σας ενδιαφέρουν σήμερα έως αυτά που θα είναι στο επίκεντρο αύριο», γράφει η αναγγελία.
Και συνεχίζει τονίζοντας πως «οτιδήποτε και να σας ενδιαφέρει, μπορείτε να ακολουθήσετε και να συνδεθείτε άμεσα με τους αγαπημένους σας δημιουργούς και άλλους που αγαπούν τα ίδια πράγματα – ή να φτιάξετε ένα πιστό κοινό που θα σας ακολουθεί και με το οποίο θα μοιράζεστε τις ιδέες σας, τις απόψεις και τη δημιουργικότητά σας».
Η κίνηση της Meta έρχεται εν μέσω μίας έντονης νέας αναταραχής στο Twitter, ο οποίο δέχτηκε έντονη κριτική τις προηγούμενες ημέρες, μετά την ανακοίνωση ότι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης επιβάλει προσωρινά όρια στον αριθμό των tweets που θα μπορούν να διαβάσουν οι χρήστες, καθώς χρησιμοποιούν την εφαρμογή.
Ο Έλον Μασκ, ο δισεκατομμυριούχος ιδιοκτήτης της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, είπε ότι οι περιορισμοί αυτοί θα εφαρμοστούν για να αντιμετωπιστούν θέματα που έχουν να κάνουν με τη χρήση δεδομένων.
Σχολιάζοντας το λανσάρισμα του Threads, ο Έλον Μασκ τουίταρε: «Δόξα το Θεό που το τρέχουν με τόση λογική» αναφερόμενος στα σχόλια των στελεχών της Meta που σχολιάζοντας την περίεργη συμπεριφορά του Μασκ.
Από τον περασμένο Οκτώβριο που πήρε το Twitter, ο Μασκ έχει αλλάξει όλη την ηγεσία της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, απομακρύνοντας τους διαφημιστές, καθώς και πολλούς από τους πιο γνωστούς χρήστες.
Επίσης, αναζητά τρόπους να επαναφέρει την πλατφόρμα σε ανοδική και αναπτυξιακή πορεία. Την Δευτέρα, το Twitter ανακοίνωσε ότι σύντομα οι χρήστες θα πρέπει να πληρώνουν για το TweetDeck, ένα εργαλείο που επιτρέπει στους χρήστες να οργανώνουν και να παρακολουθούν με ευκολία τους λογαριασμούς που ακολουθούν.