Ευρωχαρτική: Ενισχύει τη θέση της με επένδυση 16 εκατ.

Δευτεραγωνίστρια πίσω από γνωστές φίρμες στα χαρτικά και απορρυπαντικά, η Ευρωχαρτική μέσα από το γνωστό σήμα Endless αλλά και την ανάπτυξη πολλών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για μεγάλες αλυσίδες σουπερ μάρκετ, καταφέρνει να αντέξει τον ανταγωνισμό. Η ικανοποιητική της πορεία τα τελευταία χρόνια και η εδραίωσή της στην ελληνική αγορά, οδήγησαν τη διοίκηση στην απόφαση να προχωρήσει σε σημαντική επένδυση 16 εκατ. ευρώ προκειμένου να πετύχει αύξηση της παραγωγής.

Το 2017 η εταιρεία παρουσίασε πωλήσεις που ανήλθαν σε 45,3 εκατ. ευρώ έναντι 47,25 εκατ. ευρώ των αντίστοιχων πωλήσεων του 2016 σημειώνοντας μικρή μείωση κατά 4,13%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 3,61 εκατ. ευρώ έναντι 4 εκατ. ευρώ του 2016. Τα δε κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 1,18 εκατ. ευρώ έναντι κέρδους 1,66 εκατ. ευρώ το 2016. Η εταιρεία ολοκληρώνει επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό και βιομηχανοστάσιο ύψους άνω την 16 εκατ. ευρώ.

Όπως αναφέρει η διοίκηση, η μικρή καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της επένδυσης, που οφείλεται σε γραφειοκρατικές αγκυλώσεις, ουδόλως ανατρέπει τον στρατηγικό σχεδιασμό για την περίοδο 2018-2022 ο όποιος και θα οδηγήσει σε αξιόλογη αύξηση των πωλήσεων, έχοντας ως άμεση συνεργεία την αύξηση του EBITDA και την μείωση του βιομηχανικού κόστους των παραγομένων προϊόντων.

Ήδη η Ευρωχαρτική έχει προβεί σε συμφωνίες με μεγάλες αλυσίδες και βιομηχανικούς πελάτες για παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (private label) που θα προσδώσουν τζίρο μεγαλύτερο των 5 εκατ. ευρώ για το 2018 και άνω τον 10 εκατ. ευρώ για το 2019 που θα είναι και πλήρης χρόνια σε πωλήσεις. Η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχείς διαπραγματεύσεις με μεγάλους λιανέμπορους για την αύξηση των πωλήσεων τόσο στα χαρτικά όσο και στα απορρυπαντικά, εκμεταλλευόμενη την αυτοματοποίηση της παραγωγής η οποία θα προσδώσει ι ανταγωνιστικό κόστος παραγόμενων προϊόντων.

Όπως τονίζεται επίσης, το πλέον σημαντικό είναι η ανθεκτικότητα και διεισδυτικότητα του Brand name Endless, το όποιο και αποτελεί την ναυαρχίδα της εταιρείας και που η πορεία του το 2018 είναι έντονα ανοδική, λόγο των ανταγωνιστικών τιμών και της περαιτέρω διείσδυσης στην αγορά Ho.Re.Ca. Η απόφαση της εταιρείας να προχωρήσει σε καθολική ασφάλιση του πελατολογίου από 01/01/2018, της προσδίδει επίσης σημαντικό πλεονέκτημα στην περαιτέρω διείσδυση σε νέο πελατολόγιο καθώς και την δυνατότητα ενίσχυσης συνεργασιών με το ήδη υπάρχον πελατολόγιο , ελαχιστοποιώντας το ρίσκο των επισφαλειών και αυξάνοντας περαιτέρω τη διασπορά του πελατολογίου.

Όπως υποστηρίζει ακόμη η διοίκηση, η Ευρωχαρτική διαθέτει στρατηγικό πλεονέκτημα από τον ανταγωνισμό δεδομένου ότι το 70% των πωλήσεων της είναι στο Brand Name Endless ενώ μόνο το 30% σε Private label, ενώ στον ανταγωνισμό η αναλογία είναι ακριβώς το αντίστροφο.

ΣΧΕΤΙΚΑ