Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας παρουσίασε η Παπουτσάνης το 2020

NEWSROOM
Αύξηση πωλήσεων και κερδοφορίας παρουσίασε η Παπουτσάνης το 2020

Ανάπτυξη του ενοποιημένου κύκλου εργασιών κατέγραψε το 2020 η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 40,8 εκατ. ευρώ έναντι 30,7 εκατ. ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 33%.

Η εταιρεία βελτίωσε, παράλληλα, την προ φόρων κερδοφορία της κατά 181%. Τα προ φόρων ενοποιημένα κέρδη διαμορφώθηκαν το 2020 σε 5,2 εκατ. ευρώ, έναντι 1,9 εκατ. ευρώ το 2019. Τα μετά από φόρους κέρδη ανήλθαν σε 3,8 εκατ. ευρώ, έναντι 1,3 εκατ. ευρώ το 2019, βελτιωμένα κατά 184%. Ομοίως, τα κέρδη προ φόρων της μητρικής ανήλθαν σε κέρδη 5,2 εκατ. ευρώ έναντι 1,9 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα αποτελέσματα μετά από φόρους ανήλθαν σε κέρδη 3,8 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 1,4 εκατ. ευρώ το 2019.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης οφείλεται στις υψηλές επιδόσεις της εταιρείας στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων και των παραγωγών για τρίτους ενώ σημαντικά συνέβαλλε και η αύξηση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού. Με το συγκεκριμένο τρόπο η εταιρεία κατάφερε να αντισταθμίσει μέρος της μείωσης των πωλήσεων προς την ξενοδοχειακή αγορά εντός και εκτός Ελλάδας, που το τρέχον έτος σημείωσε πτώση κατά 66% σε σχέση με το 2019.

Οι εξαγωγές ανήλθαν σε 20 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύει ποσοστό άνω του 49% του συνολικού κύκλου εργασιών, έναντι 15 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Το 25% του συνολικού κύκλου εργασιών προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 8% από πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, το 53% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 14% από βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών.

Το ενοποιημένο μικτό κέρδος κατά τη χρήση 2020 επηρεάστηκε θετικά από την ανάπτυξη πωλήσεων και ανήλθε σε 13,1 εκατ. ευρώ έναντι 8,8 εκατ. ευρώ το 2019, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 48%. Τα ενοποιημένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) άγγιξαν τα 7,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 100%. Τα έξοδα διάθεσης, διοίκησης, έρευνας και ανάπτυξης σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν το 2020 σε 7 εκατ. ευρώ έναντι 6,4 εκατ. ευρώ (το 2019) παρουσιάζοντας αύξηση 10%, κυρίως λόγω μεταβλητών, ως προς τον κύκλο εργασιών δαπανών.

Ο Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, δήλωσε αναφορικά με τα ετήσια αποτελέσματα της εταιρείας:

«Εν μέσω πρωτόγνωρων συνθηκών, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο, ανταπεξήλθαμε με επιτυχία, επιδεικνύοντας ευελιξία και προσαρμοστικότητα, και κλείσαμε μια ακόμα χρονιά, σημειώνοντας πολύ ικανοποιητικές επιδόσεις. Η επιτυχημένη μας πορεία οφείλεται στη στρατηγική ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, η οποία βασίζεται σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας. Πλέον, έχουμε δημιουργήσει ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων προσωπικής υγιεινής, που ανταποκρίνονται σε διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις, τόσο σε επίπεδο ατομικής και οικογενειακής χρήσης, όσο και για τις ανάγκες βιομηχανικών και εταιρικών πελατών, εμπορικών καταστημάτων και ξενοδοχείων. Επιπρόσθετα, από τις αρχές Απριλίου 2020, η Παπουτσάνης, έχοντας λάβει την έγκριση των αρμόδιων αρχών, ενσωμάτωσε την παραγωγή βιοκτόνων και απολυμαντικών στην κύρια δραστηριότητά της. Σε συνδυασμό με τις συνεργασίες που διατηρούμε με εταιρείες του εξωτερικού για την παραγωγή προϊόντων τους και τις βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνόμαζας ως πρώτης ύλης για την παραγωγή σαπουνιών, έχουμε χτίσει μια ισχυρή βάση επιτυχίας η οποία κάθε χρονιά μας πάει και λίγο πιο ψηλά. Αν και η πανδημία συνεχίζει να επηρεάζει αρνητικά κάποιους από τους κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε, θεωρούμε πως η Παπουτσάνης θα διαγράψει και το 2021 μια ακόμα χρονιά επιτυχημένης πορείας με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης».

ΣΧΕΤΙΚΑ