Πρώτη φορά εκπτώσεις στα iPhone από την Apple

AP Images

Προωθητικές ενέργειες σχεδιάζει το τμήμα μάρκετινγκ της Apple, κάτι που σπάνια αποφασίζει η εταιρεία, ώστε να δοθεί ώθηση στις πωλήσεις των νέων iPhone, οι οποίες παραπαίουν συγκριτικά με τις προηγούμενες εκδόσεις των τηλεφώνων.

Μάλιστα, τα στελέχη της εταιρείας μετακίνησαν κάποια στελέχη του τομέα μάρκετινγκ που εργάζονταν σε άλλα πρότζεκτ στις πωλήσεις των iPhone τον περασμένο Οκτώβριο, καθώς ένα μήνα μετά το λανσάρισμα στην αγορά των iPhone XS και των iPhone XR, οι πωλήσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες. Ειδικοί μιλούν για παραδοχή της Apple για τις χαμηλές πωλήσεις, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν έχει μέχρι στιγμής κάνει καμία επίσημη ανακοίνωση για τις πωλήσεις, παρά τη σειρά των ρεπορτάζ, αλλά και τη δραματική πτώση της τιμής της μετοχής.

Έκτοτε ακολουθήθηκαν κάποιες επιθετικές στρατηγικές μάρκετινγκ, που είχαν ως αποτέλεσμα να μειωθεί για τους καταναλωτές το κόστος ενός νέου iPhone.

Την περασμένη Κυριακή το απόγευμα, όπως αναφέρει το Bloomberg, η Apple έβγαλε ένα μπάνερ στην επίσημη ιστοσελίδα της πουλώντας το iPhone XR στην τιμή των 449 δολαρίων, με έκπτωση δηλαδή 300 δολαρίων από την τιμή του κινητού στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στην προωθητική ενέργεια υπήρχε και ένας αστερίσκος που παρέπεμπε σε σημείωση στη βάση της σελίδας, που έλεγε ότι ο πελάτης θα έπρεπε για να λάβει την έκπτωση να ανταλλάξει το iPhone XR με ένα iPhone 7 Plus, το οποίος είχε βγει στην αγορά μόλις πριν από δύο χρόνια.

Η Apple είναι μία εταιρεία που σπανίως έχει προχωρήσει σε κάποια προωθητική ενέργεια. Το αντίθετο, μάλιστα. Διαρκώς αυξάνει τις τιμές στα νέα προϊόντα της, με στόχο φυσικά την αύξηση των κερδών της. Ωστόσο, η τελευταία και πιο ακριβή σειρά δεν έχει πάει πολύ καλά, σύμφωνα με ρεπορτάζ που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, με αποτέλεσμα ο τεχνολογικός κολοσσός να έχει απωλέσει το ένα πέμπτο της Χρηματιστηριακής του αξίας από της αρχές Οκτωβρίου.

H Cirrus Logic που είναι προμηθευτής της Apple αναθεώρησε προς τα κάτω τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις της εορταστικής περιόδου κατά 16%, λόγω της «πρόσφατης αδυναμίας της αγοράς έξυπνων κινητών». Από την πλευρά της η Apple έχει σταματήσει να ανακοινώνει τις πωλήσεις των iPhone όπως έκανε παλαιότερα, αυξάνοντας τις ανησυχίες ότι οι πωλήσεις της ναυαρχίδας της εταιρείας δεν αυξάνονται πια.

O Greg Joswiak, ανώτατο στέλεχος της εταιρείας, επιχείρησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις, λέγοντας ότι το iPhone XR είναι το μπεστ σέλλερ της εταιρείας από το Οκτώβριο που βγήκε στην αγορά.

Η πραγματική ανησυχία για την Apple είναι το πώς θα καταφέρει μία εταιρεία αυτού του μεγέθους να ξαναβρεί ένα προϊόν που να έχει την απήχηση που έχει το iPhone εδώ και δέκα και πλέον χρόνια που κυκλοφορεί στην αγορά.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ