Αυξημένα έσοδα και κέρδη για τον όμιλο Entersoft
Με αυξημένα έσοδα και κέρδη έκλεισε ο όμιλος της Entersoft το εννεάμηνο του 2020 σε σχέση με την προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο, επιβεβαιώνοντας για άλλη μια φορά και παρά την πανδημία την τάση για διατηρήσιμη ανάπτυξη που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια.
Σε επίπεδο Ομίλου τα έσοδα ανήλθαν σε 11,61 εκατ. ευρώ έναντι 10,64 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση 9,1%. Τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου υπερδιπλασιάστηκαν και ανήλθαν σε 3,15 εκατ. ευρώ, έναντι 1,51 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση 108%.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η άνοδος αυτή προέρχεται τόσο από την καλή επίδοση της μητρικής όσο και από τις εξαιρετικές επιδόσεις της θυγατρικής Retail Link στην Ελλάδα και όλων των θυγατρικών του εξωτερικού και κυρίως της Ρουμανίας. Τα αποτελέσματα στην προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο είχαν επιβαρυνθεί με μη επαναλαμβανόμενο ποσό 0,37 εκατ. ευρώ, λόγω απομείωσης υπεραξίας θυγατρικών εταιριών που έχουν απορροφηθεί πλήρως από τη μητρική.
Τα καθαρά έσοδα της μητρικής ανήλθαν στα 8,87 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 63%, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 135% και ανήλθαν στα 2,48 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα της μητρικής στην παρούσα περίοδο έχουν επωφεληθεί με τα αυξημένα έσοδα από μερίσματα της θυγατρικής Retail link κατά 105% σε σχέση με τη προηγούμενη αντίστοιχη περίοδο. Τα ρευστά διαθέσιμα του Ομίλου υπερτριπλασιάστηκαν, ξεπερνώντας τα 10 εκατ. ευρώ. Αυτά τα διαθέσιμα σε συνδυασμό με τη δυνατότητα δανεισμού από εγκεκριμένες πιστωτικές γραμμές, δίνουν στον Όμιλο επενδυτικές δυνατότητες που ξεπερνούν ήδη τα 13 εκ ευρώ, εκ των οποίων μόλις 3,6 εκατ. ευρώ προήλθαν από την πρόσφατη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου για την εισαγωγή στην Κύρια Αγορά του ΧΑ.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος εξετάζει ευκαιρίες εξαγορών αλλά και ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Το ανεκτέλεστο από νέα έργα ενισχύθηκε περαιτέρω το τρίτο τρίμηνο ενώ η εφαρμογή των ηλεκτρονικών βιβλίων και της ηλεκτρονικής τιμολόγησης έχει ήδη τονώσει το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων και συμβάλλει στην ανάπτυξη των εσόδων τόσο της μητρικής όσο και της θυγατρικής Retail Link που κατέχει ηγετική θέση ως ένας εκ των τεσσάρων πιστοποιημένων παρόχων ηλεκτρονικής τιμολόγησης.