Αττική Οδός: Μόνο τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά η εξυπηρέτηση συνδρομητών
Τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα) θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό, μέχρι νεωτέρας, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2, σύμφωνα με ενημέρωση των εταιρειών «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.».
Οι δύο εταιρείες ενημερώνουν επίσης τους συνδρομητές τους πως για ό,τι χρειαστείτε (π.χ. υπόλοιπο, λογαριασμοί, αλλαγή στοιχείων, κ.τλ.) μπορούν να εξυπηρετούνται μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210-6682222 ή ηλεκτρονικά με email στο customercare@attikesdiadromes.gr.
Επίσης, οι πληρωμές και η ανανέωση του χρηματικού υπολοίπου του λογαριασμού μπορούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας συνδρομητών my e-PASS και στους Σταθμούς Διοδίων με τραπεζική κάρτα, με ανέπαφες, ιδανικά, συναλλαγές. Οι εγγραφές συνδρομητών και η χορήγηση πομποδεκτών εξυπηρετούνται στο πρώτο στάδιο τηλεφωνικά και ακολούθως μέσω courier.