Σε... ψηφιακά μονοπάτια αρχίζουν και στρέφονται οι ΜμΕ
Τα... ψηφιακά μονοπάτια και τη διαδικτυακή παρουσία φαίνεται πως επιλέγουν πλέον 7 στις 10 μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις καταδεικνύοντας πως οι Έλληνες επαγγελματίες αναγνωρίζουν και αντιλαμβάνονται σε σημαντικό βαθμό την αξία των νέων τεχνολογιών, επιλέγοντας να συμπλεύσουν με το ρεύμα των ημερών.
Οπως προκύπτει από την έρευνα «Προκλήσεις και Ευκαιρίες των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που διεξάγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Douleutaras.gr, αν και το 25% των Ελλήνων ιδιοκτητών ΜμΕ επιλέγει να μην ασχολείται με το Διαδίκτυο, εντούτοις το 90% αναγνωρίζει πως η ψηφιακή διαφήμιση αλλά και η εν γένει online παρουσία, μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά κέρδη και εδραίωση της εκάστοτε επιχείρησης στη συνείδηση των καταναλωτών.
«Η δεύτερη χρονιά διεξαγωγής της έρευνας καταγράφει μία ισχυροποίηση της ροπής προς τις νέες τεχνολογίες και την ψηφιοποίηση. Οι Ελληνες επαγγελματίες έχουν αντιληφθεί σε σημαντικό βαθμό την αξία των ψηφιακών τεχνολογιών και δείχνουν να αλλάζουν προς αυτή την κατεύθυνση. Σε ατομικό επίπεδο όλο και περισσότεροι επαγγελματίες δείχνουν να εξοικειώνονται με τη χρήση των νέων τεχνολογιών», αναφέρεται χαρακτηριστικά για να προστεθεί: «Προέκταση αυτής της τάσης είναι η αυξανόμενη αναγνώριση των πλεονεκτημάτων της online διαφήμισης και παρουσίας, αλλά και του Διαδικτύου εν γένει. Η αναγνώριση αυτή μεταφράζεται τόσο στην καθιέρωση των ψηφιακών μέσων προώθησης ως de facto ανάγκης όσο και στην αντιμετώπιση ψηφιακών πλατφορμών, όπως το Douleutaras.gr, ως σημαντικά στοιχεία για την προώθηση και την ολοκλήρωση συναλλαγών μιας μικρομεσαίας επιχείρησης».
Άλλα σημαντικά πορίσματα της έρευνας, είναι πως μόλις το 9% των συμμετεχόντων θεωρεί ότι η εκτεταμένη διείσδυση στο Διαδίκτυο από πλευράς των καταναλωτών έχει επηρεάσει αρνητικά την επιχείρησή του, ενώ το 78% εκτιμά πως ακόμα και επαγγέλματα που δεν έχουν άμεσα σχέση με την τεχνολογία θα μπορούσαν να επωφεληθούν από αυτό. Επιπλέον, 7 στους 10 συμφωνούν (απόλυτα ή πολύ) ότι τα ψηφιακά κανάλια βοηθούν στη βελτίωση της εικόνας των ΜμΕ.