Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Alpha Bank

NEWSROOM
Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Alpha Bank

Το πρόγραμμα της Alpha Bank «Νόμος – Νομίζω – Νόμισμα» που δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να έρθουν σε επαφή με την ιστορία του αρχαίου ελληνικού νομίσματος, την εικονογραφία, την κυκλοφορία και τη χρήση του ως μέσου συναλλαγής, διακρίθηκε στα βραβεία Εταιρικής Υπευθυνότητας 2019.

Συγκεκριμένα, το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε από τη Νομισματική Συλλογή της Τράπεζας, εξασφάλισε το Αριστείο Εταιρικής Υπευθυνότητας της ενότητας «Κοινωνία, Πολιτισμός και Αθλητισμός» στην κατηγορία Μεγάλες Επιχειρήσεις, στο πλαίσιο της 8ης διοργάνωσης των Αριστείων Εταιρικής Υπευθυνότητας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος.

Από τον Ιανουάριο του 2017, η ειδικά σχεδιασμένη «μουσειοβαλίτσα» του προγράμματος «ταξιδεύει» σε σχολεία όλης της χώρας, προσφέροντας στα παιδιά μία βιωματική εμπειρία μάθησης και στους εκπαιδευτικούς ένα πρωτότυπο και διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό για την αποτελεσματική και δημιουργική διεξαγωγή του προγράμματος μέσα στην τάξη.

Συνολικά, 13.136 μαθητές από 271 νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια, μουσικά και ειδικά σχολεία διαφόρων περιοχών της Ελλάδας, έχουν έρθει σε επαφή με την ιστορία του αρχαίου ελληνικού νομίσματος και τους τρόπους που η χρήση του μετέβαλλε την κοινωνία.

Σχετικά με τη διάκριση του Προγράμματος στα Αριστεία Εταιρικής Υπευθυνότητας του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, η Επιμελήτρια της Νομισματικής Συλλογής της Alpha Bank, Δρ Δήμητρα Τσαγκάρη, σημείωσε: «Η βράβευση του προγράμματος ‘Νόμος - Νομίζω - Νόμισμα’ αποτελεί μία ακόμη σημαντική αναγνώριση της εταιρικής υπευθυνότητας της Alpha Bank, η οποία προάγει διαχρονικά την παιδεία και τον πολιτισμό, με μία σειρά από πρωτοβουλίες και προγράμματα. Παράλληλα, η ενθουσιώδης υποδοχή του Προγράμματος από τους ίδιους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς, αναδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον, τόσο για την ιστορία και τη χρήση του νομίσματος στην πάροδο των αιώνων όσο και για την καλλιέργεια υπεύθυνης συναλλακτικής συμπεριφοράς ήδη από το σχολικό περιβάλλον».

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ