Αγωνία για την Astra Airlines -Η ανακοίνωση της εταιρείας
Εντείνεται η ανησυχία για το μέλλον της αεροπορικής εταιρείας Astra Airlines, που δραστηριοποιείται στη χώρα από το 2008.
Η δεινή κατάσταση στην οποία φέρεται ότι βρίσκεται η Astra Airlines αποκαλύφθηκε ύστερα από τις ακυρώσεις πτήσεων που καταγράφηκαν το περασμένο Σάββατο, 9 Νοεμβρίου. Οπως είχε αναφέρει το economistas.gr, πέρα από τις ακυρώσεις πτήσεων, μεγάλη εντύπωση προκάλεσε και το «πάγωμα» του συστήματος κρατήσεων στην ιστοσελίδα της Astra Airlines.
Την ίδια στιγμή, εκτός λειτουργίας δείχνει να είναι και το τηλεφωνικό κέντρο κρατήσεων της αεροπορικής εταιρείας.
Η Astra Airlines εξέδωσε μια λιτή ανακοίνωση για τις ακυρώσεις πτήσεων, δίχως να αναφέρεται στους λόγους στους οποίους οφείλεται η προβληματική λειτουργία της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, στην ανακοίνωσή της η Asta Airlines τονίζει:
«Ανακοίνωση προς το επιβατικό κοινό
Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας».
Υπενθυμίζεται ότι η Astra Airlines εκτελεί απευθείας πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη, προς Λέσβο, Χίο, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω, καθώς και από Αθήνα προς Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.