Σχέδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα για τον όμιλο Radisson

NEWSROOM
Σχέδιο ανάπτυξης στην Ελλάδα για τον όμιλο Radisson
To Radisson Larnaca Beach Resort

Τα σχέδια του Ομίλου της Radisson παρουσιάστηκαν σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Στην εκδήλωση τα πλάνα του Ομίλου παρουσίασαν ο senior Vice President του Ομίλου αρμόδιος για τις σχέσεις με τους ιδιοκτήτες και το franchise κ. Joep Peeters και ο Αντιπρόεδρος αρμόδιος για την Ανάπτυξη κ. Elie Milky.

O κ. Μilky είναι υπεύθυνος για τη στρατηγική ανάπτυξη του Radisson Hotel Group και πιο συγκεκριμένα για το portfolio ξενοδοχείων στη Μέση Ανατολή, αλλά και σε περιοχές της Νότιας Ευρώπης και της Ανατολικής Μεσογείου. Έχει επίσης αναλάβει την ανάπτυξη του ομίλου σε Ελλάδα και Κύπρο με στόχο το portfolio του Group να ξεπεράσει τα 20 ξενοδοχεία και 4,000 δωμάτια μέχρι το 2022, για όλα τα κύρια brands: Radisson Blu, Radisson, Park Inn by Radisson, Radisson RED και Radisson Collection.

Με δύο Radisson Blu ξενοδοχεία και θέρετρα, τα οποία λειτουργούν ήδη σε Αθήνα και Κρήτη, το Radisson Hotel Group θα είναι μέρος της δράσης με νέο, στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης για τη χώρα μας.

Όπως σημείωσε ο κ Μilky έχοντας σαν βασική προτεραιότητα την αναγνωσιμότητα του brand στην αγορά, αναζητούνται νέες ευκαιρίες σε νεόδμητα ξενοδοχειακά κτίρια, αλλά και στη μεταβολή ήδη ενεργών ξενοδοχείων.

Το Radisson Hotel Group θα επικεντρωθεί στις πόλεις της Αθήνας και Θεσσαλονίκης, παραμένοντας ανοιχτό σε τυχόν ευκαιρίες που μπορεί να παρουσιαστούν στην ηπειρωτική Ελλάδα και τα νησιά, όπως για παράδειγμα στην Πάτρα, την Πελοπόννησο, τη Χαλκιδική, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Ρόδο, την Κω και τις Κυκλάδες.

Το πλάνο του Radisson Hotel Group είναι να μεγιστοποιήσει την προσφορά του στην Ελληνική αγορά, βασιζόμενο σε στρατηγικές συμφωνίες οι οποίες θα περιλαμβάνουν διαχειριστικές συμβάσεις και franchises. Τέτοιου είδους συνεργασίες και συμφωνίες θα παρέχουν ευελιξία και ελευθερία στους συνεργάτες του, δίνοντας τους ταυτόχρονα την ευκαιρία να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στους πελάτες τους. Οι νέες συνεργασίες θα επωφελούνται πάντα από την επιχειρηματική αποδοτικότητα και το υψηλό επίπεδο του Group, το οποίο αναλαμβάνει από ξενοδοχεία κατηγορίας midscale μέχρι και luxury.

ΣΧΕΤΙΚΑ