Πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας «Top to Top» από τη Mondelez

NEWSROOM
Πρόγραμμα εργασιακής εμπειρίας «Top to Top» από τη Mondelez

Τη δυνατότητα σε 20 απόφοιτους και τελειόφοιτους μεταπτυχιακών προγραμμάτων να συμμετάσχουν σε μια πρωτοβουλία της Mondelez που έχει στόχο την ενεργή υποστήριξη σε νέους ανθρώπους που βρίσκονται στην αφετηρία της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, πρόσφερε η εταιρεία μέσω του Προγράμματος «Top to Top».

Οι συμμετέχοντες, κατά τη διάρκεια παρουσίας τους στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, είχαν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για διάφορες πτυχές της επιχειρησιακής δραστηριότητας και λειτουργίας της Mondelez. Παράλληλα, δοκίμασαν τις γνώσεις και τις ικανότητες τους μέσα από πρωτότυπες δοκιμασίες.

Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος, στελέχη της Mondelez ήταν κοντά στους συμμετέχοντες για να τους καθοδηγούν και να απαντούν στις ερωτήσεις τους.

Η Κατερίνα Βλάχου, γενική διευθύντρια της Mondelez για Ελλάδα και Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Το "Top to Top" ξεχωρίζει διότι προσφέρει στους συμμετέχοντες μια ξεχωριστή εμπειρία που ξεπερνάει το παραδοσιακό στενό πλαίσιο ενός σεμιναρίου. Εξ αρχής, στόχος του προγράμματος "Top to Top" ήταν να προσφέρει στους συμμετέχοντες μια μοναδική εμπειρία για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί μια μεγάλη εταιρεία όπως η Mondelez και να γνωρίσουν από κοντά την κουλτούρα και τους ανθρώπους της. Οι άνθρωποί της Mondelez είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά και αναδεικνύουν την εταιρεία σε αυτό που είναι σήμερα, μια κορυφαία επιλογή των νέων για τη μελλοντική τους απασχόληση».

Η Mondelez θα συνεχίσει να προσφέρει συμβουλές προετοιμασίας και καθοδήγησης σε όλους τους συμμετέχοντες του Προγράμματος «Top to Top» και στους επόμενους μήνες.

H Mondelez έλαβε τo 2019 τη 2η θέση στη συνολική κατάταξη όλων των επιχειρήσεων σε όλους τους κλάδους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ως κορυφαία επιλογή των νέων για τη μελλοντική τους απασχόληση, ύστερα από άνοδο τριών θέσεων σε σχέση με την προηγούμενη έρευνα. Παράλληλα, στην ίδια έρευνα, αναδείχθηκε για μία ακόμη φορά στην κορυφαία θέση στον τομέα των προϊόντων ταχείας κατανάλωσης (FMCG). Σημειώνεται ότι η διάκριση αυτή προέκυψε μέσα από την έρευνα της εταιρείας kariera.gr και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Βασισμένη σε ένα δείγμα ηλικίας 18-38 ετών απ΄όλη την Ελλάδα, η έρευνα αναλύει τις στάσεις που έχουν οι νέοι στη χώρα ως προς την καριέρα τους και τι είναι σημαντικό γι’ αυτούς όταν σχεδιάζουν και προγραμματίζουν την εργασιακή τους ζωή.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ