Χάνουν έδαφος Monopoly και Barbie
Η πτώση που καταγράφεται διεθνώς στις πωλήσεις κλασικών παιχνιδιών φαίνεται να οδήγησε την εταιρεία επιτραπέζιων παιχνιδιών Hasbro, κατασκεύαστρια της διάσημης Monopoly, να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων της κατά 9%.
Η «δύσκολη» αυτή απόφαση οφείλεται στην ανάγκη να προσαρμοστεί η εταιρεία στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν και χρησιμοποιούν πλέον τα παιχνίδια.
Η Hasbro, της οποίας οι μισοί από τους 5.400 εργαζόμενους στις 31 Δεκεμβρίου 2017 είχαν τη βάση τους στις ΗΠΑ, δεν αναφέρει ούτε πώς θα κατανεμηθεί γεωγραφικά η κατάργηση των θέσεων εργασίας που αφορά 500 εργαζόμενους, ούτε τις ειδικότητες που θα πληγούν. Λεπτομέρειες για το σχέδιο λιτότητας που θα εφαρμόσει αναμένεται να δοθούν κατά την παρουσίαση των τρίμηνων αποτελεσμάτων της.
Πρόσφατα, η Mattel, ανταγωνίστρια της Hasbro και κατασκευάστρια της κούκλας Barbie, ανακοίνωσε ένα πρόγραμμα αναδιάρθρωσης που αφορά την εκχώρηση των θέσεων παραγωγής και την κατάργηση 2.200 θέσεων εργασίας σε όλο τον κόσμο.
Μάλιστα, φήμες κάνουν λόγο για προσεγγίσεις, συγκεκριμένα για συγχώνευση της Hasbro και της Mattel. Παράλληλα, το τοπίο έχει αλλάξει και στον τομέα των αγορών παιχνιδιών, οι οποίες πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά όλο και συχνότερα, γεγονός που προκάλεσε εξάλλου την πτώχευση της αλυσίδας λιανικής πώλησης Toys "R" Us.