Konica - Minolta: Αύξηση 14% των IT υπηρεσιών
Με τις λύσεις και υπηρεσίες για IT, η Konica Minolta Business Solutions Europe δημιούργησε έσοδα 257 εκατομμυρίων ευρώ στην Ευρώπη το οικονομικό έτος 2018 που ολοκληρώθηκε το Μάρτιο του 2019, κάτι που αποτελεί μια ισχυρή αύξηση κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Αυτό τονίζει την επιτυχία της Konica Minolta στη διαδρομή της για να γίνει ένας κορυφαίος πάροχος υπηρεσιών IT, μέσω τόσο οργανικής ανάπτυξης όσο και στρατηγικών εξαγορών. Αυτή η αυξανόμενη σπουδαιότητα αντικατοπτρίζεται επίσης στη συμπερίληψη του παρόχου στην κατάταξη της Gartners για τους 100 κορυφαίους πωλητές παγκοσμίως.
"Στην Ευρώπη, η Konica Minolta έχει ήδη 31.700 πελάτες IT σήμερα – και κερδίζουμε νέους πελάτες κάθε μέρα", μας λέει ο Yoann Fortini, ITS GTM Manager, Konica Minolta Business Solutions Europe. Επίσης προσθέτει: "Αυτό δείχνει ότι είμαστε σε θέση να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις μεγάλων και μικρών εταιρειών στις διαφορετικές μας εθνικές αγορές με τις λύσεις που παρέχουμε, συμπεριλαμβανομένου του Workplace Hub με τις ολοκληρωμένες λύσεις IT, το οποίο σημειώνει ολοένα και μεγαλύτερες πωλήσεις και εγκαταστάσεις στους πελάτες μας."
Σύμφωνα με την Konica Minolta, ένα άλλο βασικό στοιχείο για την επιτυχία της στον κλάδο του IT είναι η πελατοκεντρική προσέγγιση υπηρεσιών της εταιρείας. Αυτή η πελατοκεντρική προσέγγιση υλοποιείται χάρη στην εστίαση στη δημιουργία και τη διατήρηση ισχυρών, μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες της. Είναι απαραίτητη μια πραγματική και σταθερή κατανόηση του κάθε πελάτη, με βάση μια αρχική ολοκληρωμένη ανάλυση της εταιρείας και του περιβάλλοντος σε συνδυασμό με τη στενή συνεργασία, επιτρέποντας στον πάροχο IT να σχεδιάσει προσαρμοσμένες λύσεις που μπορούν αποτελεσματικά να ενσωματωθούν στα υπάρχοντα συστήματα και τις διαδικασίες της. "Όπως σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς μας, επενδύουμε στη σχέση με τους πελάτες μας, είμαστε εκεί για αυτούς όποτε μας χρειάζονται. Ως ανταπόδοση, οι πελάτες μας μάς επιβραβεύουν με μακροπρόθεσμα και συμπληρωματικά έργα. Είμαστε οι έμπιστοι συνεργάτες τους –παρέχοντάς τους τις συμβουλές και τις λύσεις που χρειάζονται για να πετύχουν στην επιχείρησή τους– ως ένα μεμονωμένο σημείο επικοινωνίας", τονίζει ο Fortini. Αυτό αντικατοπτρίζεται στον αριθμό των εργαζομένων της Konica Minolta και σε αυτόν τον επιχειρηματικό τομέα: η εταιρεία έχει περισσότερα από 1.600 άτομα στις υπηρεσίες IT στην Ευρώπη.
Αυτή η πελατοκεντρική προσέγγιση της Konica Minolta αποτελεί τη συνταγή για την επιτυχία όλων των επιχειρηματικών τομέων της και έθεσε τις βάσεις για την ισχυρή της θέση στην αγορά της συμβατικής εκτύπωση γραφείου. "Για την ακρίβεια, η υπάρχουσα βάση πελατών μας στην εκτύπωση γραφείου που εμπιστεύεται τις λύσεις και τις υπηρεσίες μας αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιτυχία μας και στον τομέα IT", μας εξηγεί ο Fortini. "Το 11% αυτών των πελατών βασίζεται πλέον στην Konica Minolta και ως πάροχο υπηρεσιών IT", μας ανέφερε. Αυτοί οι αποκαλούμενοι "υβριδικοί πελάτες" είναι ένας σημαντικός πυλώνας της ανάπτυξης της Konica Minolta. Είναι η κινητήριος δύναμη πίσω από το γεγονός ότι όλα τα έσοδα των υπηρεσιών IT ήταν 534 εκατομμύρια ευρώ το οικονομικό έτος 2018, συμπεριλαμβανομένων των εσόδων μεμονωμένων υπηρεσιών IT, καθώς και των εσόδων υπηρεσιών IT, πολυμηχανημάτων και εκτυπωτών από υβριδικούς πελάτες. Αυτό αποτελεί αύξηση 37% σε σύγκριση με το οικονομικό έτος 2017. Για την περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της ως ένας ολοκληρωμένος πάροχος υπηρεσιών IT, η Konica Minolta συνέχισε τις επενδύσεις σε στρατηγικές συγχωνεύσεις και εξαγορές το τελευταίο οικονομικό έτος, ιδιαίτερα στην Ευρώπη. Οι βασικότερες ήταν η εξαγορά της εταιρείας IT Aurelium με έδρα το Βέλγιο, του ισπανικού παρόχου υπηρεσιών IT Grupo Meridian, καθώς και επτά θυγατρικών της SEQUOÏA στη Γαλλία, ενός κορυφαίου αντιπροσώπου στο δίκτυο της Konica Minolta με ιδιαίτερα έντονη παρουσία στις περιοχές Γκραντ Εστ και Ρεϊνιόν.