«Ανάβει» ο πόλεμος στις λευκές συσκευές

ΕΛΕΝΗ ΜΠΟΤΑ
«Ανάβει» ο πόλεμος στις λευκές συσκευές

«Ανάβει» ο πόλεμος στον κλάδο των λευκών συσκευών με την είσοδο του Πλαισίου αλλά και το κυοφορούμενο deal του Ομίλου Γερμανού με την Media Markt.

Όπως εκτιμούν στελέχη της αγοράς ο κλάδος των λευκών συσκευών, ο τζίρος του οποίου εκτιμάται στα 500 εκατ. ευρώ καταγράφει το τελευταίο διάστημα σημαντική άνοδο, με τον τουρισμό να έχει συμβάλλει αισθητά προς αυτή την κατεύθυνση.

Τα εκατοντάδες σπίτια που ανακαινίστηκαν λόγω Airbnb ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που «γύρισε» η αγορά των λευικών συσκευών, η οποία τα τελευταία χρόνια είχε υποστεί σημαντικό πλήγμα και ο λόγος που επικεντρώνονται σε αυτόν όλο και περισσότεροι παίκτες.

Στα μέσα της εβδομάδας το Πλαίσιο εγκαινίασε το νέο κατάστημα του στου Ρέντη που ουσιαστικά σηματοδοτεί την είσοδο της αλυσίδας στην αγορά των λευκών συσκευών.

Το ύψος της νέας επενδυτικής κίνησης ανέρχεται περίπου στα 15 εκατ. Ευρώ, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της αλυσίδας χρειάστηκαν πέντε με έξι χρόνια, προκειμένου να υλοποιηθεί και να ολοκληρωθεί η διεύρυνση της εταιρείας Πλαίσιο στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές.

Το Πλαίσιο διαθέτει πλέον 24 καταστήματα, εκ των οποίων στα πέντε από αυτά, τα οποία είναι τα καταστήματα στην Πέτρου Ράλλη, τη Δάφνη, τη Μεταμόρφωση, την Αγία Παρασκευή και την Καλαμαριά στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της αλυσίδας, όπου ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να βρει και τις λευκές ηλεκτρικές συσκευές.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο και αντιπρόεδρο της Πλαίσιο Κώστα Γεράρδο «Το Πλαίσιο δεν είναι εταιρεία μόνο με προϊόντα τεχνολογίας, αλλά εκπροσωπούμε πλέον έναν μοντέρνο τρόπο ζωής με συσκευές οι οποίες έχουν τεχνολογία, μιλάνε μεταξύ τους και προσφέρουν μία νέα εμπειρία στον καταναλωτή».

Εν αναμονή του πολυπόθητου deal εξαγοράς της γερμανικής αλυσίδας Media Markt από τα Public του Ομίλου Γερμανού, βρίσκεται η αγορά.

Αν στελέχη της αγοράς εκτιμούσαν ότι η ανακοίνωση εξαγοράς της Media Markt θα ανακοινωνόταν το περασμένο Απρίλιο, εντούτοις δύο μήνες μετά και τηρείται σιγήν ιχθύος.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι ενδεχομένως αυτό οφείλεται στις συζητήσεις που διεξάγονται στην παρούσα φάση του μητρικού γερμανικού Ομίλου Μetro με στρατηγικό επενδυτή.

Να σημειωθεί ότι η Metro (μητρική της Media Markt) ανακοίνωσε στο πρώτο τρίμηνο του έτους πολύ μεγάλες ζημιές.

Οι συζητήσεις των Public για την απόκτηση της Media Markt στην Ελλάδα ξεκίνησαν πριν από αρκετούς μήνες, ωστόσο και οι δύο πλευρές διέψευδαν τις φήμες περί επικείμενης συμφωνίας.

Όμως η πορεία τόσο της μητρικής εταιρείας όσο και της ελληνικής, δεν άφηναν περιθώριο για αλλαγή των σχεδίων.

Άλλωστε όπως λένε οι καλά γνωρίζοντες οι διερευνητικές επαφές είχαν ήδη ξεκινήσει από το περασμένο καλοκαίρι, όπου αναζητήθηκαν επενδυτές για να αναλάβουν την θυγατρική του γερμανικού Ομίλου στην Ελλάδα.

Μετά την ολοκλήρωση των διερευνητικών επαφών με μεγάλους παίκτες του λιανεμπορίου, η ελληνική Media Markt εισήλθε σε αποκλειστικές συζητήσεις με την Olympia, οι οποίες φαίνεται ότι κατέληξαν θετικά.

ΣΧΕΤΙΚΑ