Bosch Hellas: Αύξηση 12,3% των πωλήσεων
Στοιχεία αναφορικά με τους ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης που κατέγραψε για πέμπτη συνεχή χρονιά στην ελληνική αγορά παρουσίασε η Βosch Ελλάδας, μέλος του διεθνούς ομίλου Bosch, με παρουσία 106 χρόνων στην Ελλάδα, σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε στον εκθεσιακό χώρο της BSH, θυγατρική του ομίλου. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, έγινε αναφορά στις «δράσεις της εταιρείας τόσο ως εργοδότης, όσο και ως εταιρεία με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης».
Συγκεκριμένα, το 2018, η Βosch Ελλάδας κατέγραψε θετικά μεγέθη, με τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 12,3%, σε σύγκριση με το 2017. Επιπρόσθετα, βάσει ενοποιημένων στοιχείων, το EBIT της εταιρείας κυμάνθηκε στο 4,3%, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,76 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η Bosch Eλλάδας ανακοίνωσε τη συνεχή καταγραφή ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, επιτυγχάνοντας 37,8% αύξηση πωλήσεων, το πρώτο τετράμηνο του 2019.
Όσον αφορά τους τζίρους ανά τμήμα, το τμήμα Ανταλλακτικών Αυτοκινήτου εμφάνισε συνολική αύξηση +10,1%, συγκριτικά με το 2017, το τμήμα Βιομηχανικής Τεχνολογίας +12,9%, το τμήμα Ηλεκτρικών Εργαλείων ολοκλήρωσε «μία εξίσου εξαιρετική πορεία με συνολική αύξηση +16,9%», ενώ, τέλος, το τμήμα Ενέργειας και Τεχνολογίας Κτιρίων κατέγραψε αύξηση +12,8%.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Bosch Eλλάδας Ιωάννης Κάπρας, δήλωσε σχετικά: «Η πορεία της εταιρείας ήταν καλή, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά. Καταφέραμε για 5η συνεχή χρονιά να αυξήσουμε την παραγωγή μας, κάτι που μας γεμίζει αισιοδοξία για το μέλλον. Στόχος μας για το 2019 είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε "Τεχνολογία για τη ζωή", παρέχοντας τόσο τις "παραδοσιακές" μας αξιόπιστες λύσεις, όσο και ένα νέο χαρτοφυλάκιο αποτελούμενο από ΙοΤ προϊόντα και υπηρεσίες για τη διασυνδεδεμένη αυτοκίνηση, το έξυπνο σπίτι και την έξυπνη γεωργία».
Μεταξύ άλλων, η Bosch Eλλάδας ανακοίνωσε τη λειτουργία ενός επιπλέον υποστηρικτικού τμήματος στην εταιρεία, αυτό του Business Development, με σκοπό τον εμπλουτισμό του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της και τη διείσδυσή της σε νέους εμπορικούς τομείς της ελληνικής αγοράς. Ήδη, πάνω από 60 συστήματα έξυπνης γεωργίας της Bosch έχουν εγκατασταθεί και δοκιμάζονται σε οκτώ διαφορετικούς νομούς της Ελλάδας, ενώ επιπρόσθετα αναμένονται για την ελληνική αγορά αισθητήρες πάρκινγκ, βασικό προϊόν για τις έξυπνες πόλεις. Τέλος, η Bosch θα εισάγει στην Ελλάδα και ένα νέο καινοτόμο προϊόν για τη διασυνδεδεμένη αυτοκίνηση, το Call4U. Πρόκειται για μία συσκευή retrofit που, μέσω bluetooth, συνδέεται με το κινητό του οδηγού και, σε περίπτωση ατυχήματος, στέλνει ειδοποιητήριο SMS σε τέσσερις αριθμούς που έχει προδηλώσει ο χρήστης. Το Call4U μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε όχημα, ακόμη και σε όσα είναι παλιάς τεχνολογίας.