Αύξηση 6,28% στα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2018
Aύξηση 6,28% σημείωσαν τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα οποία κατά κύριο λόγο προήλθε από την αύξηση εσόδων μεταφοράς επιβατών.
Εδικότερα ο κύκλος εργασιών της εταιρείας κατά την περίοδο 01/01/2018 – 31/12/2018 ανήλθε σε 63,8 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 60,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2017, δηλαδή παρουσίασε αύξηση 6,28% .
Tα έσοδα από την μεταφορά επιβατών στις υπεραστικές διαδρομές διαμορφώθηκαν στα 33,25 εκατ., τα έσοδα από τον Προαστιακό στα 15,62 εκατ. και τα έσοδα από τα λεωφορεία στα 1,57 εκατ. Αντίστοιχα, τα έσοδα από τα εμπορεύματα παρέμειναν σχεδόν σταθερά, στα 13,42 εκατ.
Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και προβλέψεων ανήλθαν σε ζημία ποσού (3.034.212,04 ευρώ) έναντι κέρδους ποσού 1.513.302,32 ευρώ την χρήση 2017. Το αποτέλεσμα της εταιρείας μετά φόρων κατά την περίοδο 01/01/2018 – 31/12/2018 ανήλθε σε ζημία ύψους (6.980.615,46 ευρώ) έναντι ζημίας ποσού (2.201.531,55 ευρώ) την περίοδο 01/01/2017 – 31/12/2017.
Για το 2019 η εταιρεία στοχεύει στην ανάπτυξη της υφιστάμενης ποιότητας και ασφάλειας των παρεχόμενων επιβατικών μεταφορών (μείωση των κινδύνων από ατυχήματα με άμεσο κοινωνικό και οικονομικό όφελος και ελαχιστοποίηση των ζημιών σε εγκαταστάσεις και συγκοινωνιακό υλικό λόγω ατυχημάτων ή κακόβουλων ενεργειών), την επέκταση δρομολογίων προαστιακού δικτύου και λοιπών επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών. Ειδικότερα, σχεδιάζει νέα δρομολόγια με διασύνδεση Πειραιά και Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών καθώς και συχνότερα δρομολόγια μεταξύ Αερολιμένα Αθηνών και ΣΚΑ (Άνω Λιόσια)
Τέλος στοχεύει στην αναβάθμιση του προαστιακού Πειραιά – Αθήνας με την ολοκλήρωση του έργου κατασκευής διπλής ηλεκτροκινούμενης γραμμής ώστε ο σταθμός του Πειραιά να μπορεί να εξυπηρετεί δρομολόγια προαστιακού και υπεραστικού σιδηρόδρομου ως σταθμός εκκίνησης. Η δρομολόγηση περισσότερων προαστιακών και υπεραστικών τρένων στον Πειραιά, θα επιτρέψει στον Σιδηρόδρομο ύστερα από πολλά χρόνια να συνδέεται απευθείας με το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της χώρας και σε συνδυασμό με το Μετρό, το Τραμ, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, να δημιουργήσει το μεγαλύτερο επιβατικό κόμβο στην Αττική.