Η νεοφυής fintech που θέλει να γίνει lifestyle wallet
Την εδραίωση της ως μοναδικού στην Ελλάδα - και όχι μόνο - lifestyle wallet, μέσα από την εφαρμογή Spotfolio.App, που βρίσκει εφαρμογή σε όλο το φάσμα του κλάδου της HORECA, καθώς επίσης και σε φεστιβάλ, συναυλίες, κατασκηνώσεις, πολυχώρους, έχει θέσει η νεοφυής fintech εταιρία SpotlightPOS.
Με τον όρο LifeStyle Wallet, εννοούμε μια εφαρμογή που προσφέρει τη δυνατότητα, από μια και μόνον εφαρμογή (application) ο χρήστης να συναλλάσσεται ψηφιακά σε όλες τις εκφάνσεις των καθημερινών του συνηθειών, σημείων και επιλογών διασκέδασης, σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, φεστιβάλ, συναυλίες, πολυχώρους κλπ.
Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας, η SpotlightPOS έχει καταφέρει να συγκεντρώσει πάνω της το ενδιαφέρον από μεγάλους «παίκτες» του εξωτερικού, γεγονός που συνδέεται με την παρουσία της σε μεγάλες εκθέσεις και διοργανώσεις του εξωτερικού, από τα οποία γύρισε στην Ελλάδα με πολλές και σημαντικές διακρίσεις, οι οποίες μεταξύ άλλων έχουν δημιουργήσει νέα επιχειρηματικά δεδομένα για την FinTech Startup εταιρεία.
Όπως ανακοίνωσε επίσης η SpotlightPOS, θα είναι χορηγός στο μουσικό «Outer Walls Festival», στην πόλη της Λάρισας, με στόχο μεταξύ άλλων, να προσφέρει μια εμπειρία ανέπαφων συναλλαγών στους επισκέπτες του συγκεκριμένου μουσικού φεστιβάλ που θα λάβει χώρα αυτό το Σαββατοκύριακο. Ουσιαστικά, μέσα από το Spotfolio.App η FinTech Startup εταιρεία θα προσφέρει στους επισκέπτες του Outer Walls Festival μοναδική cashelss εμπειρία, ανάλογη με αυτή που έζησαν πέρυσι περισσότερα από 5.000 άτομα στο ADD Festival που έλαβε περισυλλογή στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών - Επιδαύρου, καθώς επίσης και σε πλήθος ανάλογων εκδηλώσεων - φεστιβάλ.
«Μετά τις δυναμικές cashelss εμπειρίες που έχει προσφέρει η Spotlight POS στην Αθήνα μέχρι σήμερα, η εταιρία μας θα βρεθεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στην Λάρισα, στο Outer Walls Festival, με το Spotlight Ticketing Service και το νέο Lifestyle Wallet της εταιρείας, το Spotfolio.App. Στo πλαίσιο της χορηγίας της σκοπεύουμε να προσφέρουμε μια μοναδική cashelss εμπειρία σε όλους τους επισκέπτες του μουσικού αυτού διημέρου», ανέφερε σχετικά η Μαργαρίτα Δόμπα, co-Founder της SpotlightPOS.