Τρεις ισχυρές κοινοπραξίες για τη γραμμή 4 του Μετρό
Για σήμερα έχει προγραμματιστεί η κατάθεση των προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό από τα τρία υποψήφια σχήματα, δηλαδή ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens, J&P Άβαξ-Ghella-Alstom και Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy.
Ωστόσο, σύμφωνα με πηγές της κατασκευαστικής αγοράς είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθεί και νέα παράταση, κάτι που θα φανείς μέσα στις επόμενες ώρες.
Το έργο, με προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ, είναι το μεγαλύτερο που θα γίνει στη χώρα την επόμενη δεκαετία. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει καθυστερήσει σημαντικά, δεδομένου πως η πρώτη φάση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2017 και ακόμα δεν έχουν υποβληθεί οικονομικές προσφορές, για τις οποίες έχουν ήδη δοθεί αρκετές παρατάσεις.
Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4 του Μετρό που θα κατασκευαστεί αρχικά, είναι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, μήκους 13 χλμ.
Το τμήμα θα περιλαμβάνει 15 νέους, υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελίκωνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή.
Η Γραμμή 4 θα έχει δυο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με το σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3.