Δυναμικό ξεκίνημα καταγράφει η επιβατική κίνηση της AEGEAN κατά το 1ο δίμηνο του έτους σημειώνοντας αύξηση 9% στην συνολική επιβατική κίνηση του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου, έχοντας μεταφέρει τόσο στο δίκτυο εξωτερικού όσο και το δίκτυο εσωτερικού περίπου 1,9 εκατ. επιβάτες και έχοντας προσφέρει περισσότερες από 2,4 εκατ. θέσεις (+8% περισσότερες).
Κατά 4,4 εκατ. ευρώ ή 1,9% αυξήθηκαν τα καθαρά κέρδη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών το 2024 και ανήλθαν σε 235,9 εκατ. ευρώ, έναντι 231,5 εκατ. ευρώ το 2023.
Με «το δεξί» μπήκε το 2025 για την επιβατική κίνηση στα αεροδρόμια της χώρας. Τα στοιχεία για τον πρώτο μήνα του έτους είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά, προμηνύοντας μια υψηλή πτητική θερινή σεζόν.
Σημαντική άνοδο της επιβατικής κίνησης το 2024 για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται, ανακοίνωσε η Fraport Greece. Παράλληλα, σχεδιάζει επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ για την περαιτέρω αύξηση της δυμαμικότητας τεσσάρων αεροδορομίων που έχουν φτάσει στα όρια τους συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Δεκεμβρίου 2024 ανήλθε σε 2,13 εκατ., αυξημένη κατά 14,5% σε σύγκριση με τα επίπεδα του Δεκεμβρίου 2023.
Η ΟΛΠ Α.Ε. καλωσόρισε το VIKING SATURN, πρώτο κρουαζιερόπλοιο για τη νέα χρονιά, διοργανώνοντας ειδική εκδήλωση με ανταλλαγή τιμητικών πλακετών, αλλά και κεράσματα, τα οποία δόθηκαν σε όλους τους επιβάτες κατά τη διέλευσή τους στον Σταθμό Κρουαζιέρας.
«Απογειώθηκε» η συνολική επιβατική κίνηση για το 11μηνο του έτους 2024 στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας, καταγράφοντας νέο ρεκόρ πριν κλείσει η χρονιά.
Η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου της Αθήνας κατά τη διάρκεια του Νοεμβρίου 2024 ανήλθε σε 2,15 εκατ., αυξημένη κατά 13,3% σε σύγκριση με τα επίπεδα του Νοεμβρίου 2023.
Οι θετικές εξελίξεις σε επίπεδο επιβατικής κίνησης και η εξαιρετική συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες και τους τουριστικούς φορείς έχουν ανοίξει το δρόμο για την προσθήκη νέων προορισμών στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς και στην αύξηση πτήσεων μακρινών αποστάσεων, όπως εξηγεί, σε συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.