Γιατί η Tesla συνεχίζει και χάνει στελέχη
Σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal, ο Ντέιν Μπουτσινκας, Γενικός Σύμβουλος στην Tesla, αναμένεται να αποχωρήσει από την εταιρείας, δυο μόλις μήνες μετά την πρόσληψη του.
Προστίθεται και αυτός με την σειρά του σε μια μακρά λίστα στελεχών που έχουν αποχωρήσει το τελευταίο διάστημα από το καμάρι του Έλον Μάσκ.
Η Tesla είναι γνωστή πως χάνει στελέχη και υψηλόβαθμους υπαλλήλους. Χαρακτηριστικά, την περασμένη χρονιά, υψηλόβαθμοι εργαζόμενοι της Tesla στους περισσότερους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας που παραιτήθηκαν ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο.
Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla έχει την φήμη πως είναι από τους πλέον απαιτητικούς εργοδότες και η αυτοκινητοβιομηχανία είναι γνωστή για την απαιτητική και σε γρήγορους ρυθμούς εργασιακή κουλτούρα που έχει. Ο Εντ Κιμ, αντιπρόεδρος βιομηχανικών αναλύσεων της AutoPacific δήλωσε στο Business Insider πως «οι ρυθμοί δουλειάς στην Tesla δεν είναι για τον καθένα».
Η Tesla σχεδιάζει να εισάγει ένα νέο πολυμορφικό SUV, ένα ημιφορτηγό και ένα ακόμα μοντέλο αυτοκινήτου με δυνατότητες μεταφοράς, ενώ παράλληλα χτίζει ένα εργοστάσιο στη Κίνα για να αυξήσει τα επόμενα χρόνια την παραγωγή ηλιακών πάνελ και μπαταριών για το σπίτι.
Σύμφωνα με τον Μαριάν Κέλλερ, «Όλα τα νέα σχέδια που βάζει σε εφαρμογή ο Έλον Μάσκ έχουν μετατρέψει την Tesla σε μια πιο πολύπλοκη επιχείρηση για να διοικείται και χρειάζεται μια πιο σταθερή διοικητική ομάδα. Για μια εταιρεία που μεγαλώνει τόσο πολύ και έχει τέτοια παγκόσμια σχέδια, δεν μπορεί να είναι υπόθεση ενός άντρα μόνο».
Το επίπεδο των παραιτήσεων που υπάρχει στην Tesla στα υψηλόβαθμα στελέχη της είναι ασυνήθιστο για την αυτοκινητοβιομηχανία, που είναι γνωστή για τις σταθερές διοικητικές της ομάδες, ενώ συγκεντρώνονται πολλές ευθύνες στον Έλον Μάσκ. Ο μεγάλος αριθμός αποχωρήσεων στελεχών μπορεί να εγείρει ερωτηματικά σε μελλοντικούς εργαζόμενους που μπορεί να θέλουν να έρθουν στην Tesla και θα είναι ακόμα πιο δύσκολο για την αυτοκινητοβιομηχανία να κάνει προσλήψεις.