Walt Disney και Google ενώνουν δυνάμεις
«Έδωσαν» τα χέρια Walt Disney και Google για την ψηφιακή διαφήμιση σε μια προσπάθεια της Disney να συγκεντρώσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες και να ενοποιήσει την τεχνολογία που χρησιμοποιείται σε αυτές.
Με το διαδικτυακό streaming να αυξάνει όλο και περισσότερο το μερίδιο προτίμησης των τηλεθεατών, τα τηλεοπτικά δίκτυα έχουν αρχίσει να αναδιατάσσουν τα συστήματα προβολής διαφημίσεων στο πρόγραμμα τους.
Η συμφωνία αναμένεται να φέρει δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στα ταμεία της Google κάθε χρόνο για την επόμενη τριετία που θα διαρκέσει. Τα ενημερωτικά και ψυχαγωγικά δίκτυα της Disney, μεταξύ αυτών τα ABC, ESPN και Freeform, θα χρησιμοποιούν τον Google Ad Manager για την παρουσίαση διαφημίσεων που εμφανίζονται σε φορμάτ video, κινητών συσκευών και εφαρμογών.