Ποιοι δεν παίρνουν ποτέ προαγωγή
Το ιδανικό είναι η επαγγελματική εξέλιξη ενός ανθρώπου να μην εξαρτάται από το χαρακτήρα του, αλλά από τις επαγγελματικές του ικανότητες. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν κάποιοι τύποι ανθρώπων που σύμφωνα με τους ειδικούς έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάρουν προαγωγή εξ αιτίας του χαρακτήρα τους και ανεξάρτητα με το πόσο αποτελεσματικοί είναι στη δουλειά τους.
1. Ο κουτσομπόλης
Σίγουρα, η επικοινωνία είναι πολύ σημαντική, ειδικά στους χώρους εργασίας και γενικά οι άνθρωποι που έχουν επικοινωνιακές ικανότητες γίνονται πιο εύκολα αντιληπτοί από τους προϊσταμένους τους. Ωστόσο, κάπου εκεί υπάρχει μία λεπτή κόκκινη γραμμή, αυτή του κουτσομπολιού. Το να διαδίδει κανείς φήμες για συναδέλφους του, ανεξάρτητα από το αν ισχύουν ή όχι, είναι μία ιδιαιτερότητα του χαρακτήρα που δείχνει ότι ο υποψήφιος δεν είναι άξιος εμπιστοσύνης και υπεύθυνος.
2. Ο πνιγμένος
Οι αποτελεσματικοί εργαζόμενοι συνήθως βρίσκουν τρόπο για να ανταποκριθούν στα αιτήματα των προϊσταμένων τους, ωστόσο αυτοί που αναλαμβάνουν περισσότερα πράγματα από αυτά που μπορούν να διεκπεραιώσουν και, ταυτόχρονα, δε ζητούν βοήθεια όταν είναι πνιγμένοι στη δουλειά, είναι πολύ δύσκολο να έχουν τη δυνατότητα να πάρουν αποφάσεις όταν χρειαστεί.
3. Ο αρνητικός
Οι εργαζόμενοι που απορρίπτουν αμέσως τις προτάσεις των συναδέλφων τους, που παραπονιούνται όλη την ώρα χωρίς να προσπαθούν να βελτιώσουν την κατάσταση στην εργασία τους και που σπανίως έχουν ένα καλό λόγο να πουν για οποιονδήποτε και οτιδήποτε στο γραφείο είναι μάλλον απίθανο να γίνουν αρεστοί στους διευθυντές τους, οι οποίοι αποφασίζουν ποιος παίρνει προαγωγή.
4. Ο καρα-αγχωμένος
Ένα σημαντικό κομμάτι του να είναι κανείς μέλος σε μία ομάδα αφορά στην ανάληψη ευθύνης για τα λάθη και στο να εντοπίζετε τις αδυναμίες σας. Αν είστε διαρκώς το θύμα της υπόθεσης, κατηγορείτε διαρκώς άλλους για τη χαμηλή σας απόδοση, τότε δύσκολα θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη των συναδέλφων σας και, κατά συνέπεια, των προϊσταμένων σας.
5. Ο έξαλλος
Οι συναισθηματικές εξάρσεις σπανίως γίνονται δεκτές από τους ενήλικες. Ωστόσο, κάποιοι εργαζόμενοι δεν το συνειδητοποιούν αυτό και συχνά βγάζουν το θυμό και τα νεύρα τους σε ανυποψίαστους συναδέλφους. Οι διευθυντές με δυσκολία διαχείρισης θυμού δημιουργούν ένα κλίμα φόβου, το οποίο συνήθως είναι τοξικό και, φυσικά, δεν αποφέρει καλά αποτελέσματα στη δουλειά
6. Ο ξερόλας
Οι εργοδότες σίγουρα αναζητούν ανθρώπους με γνώσεις και εργαζομένους που έχουν τη διάθεση και να μάθουν, αλλά και να μοιραστούν τη γνώση τους με τους άλλους. Όμως, αν διορθώνετε όλη την ώρα τους συναδέλφους σας, επιμένετε να ακολουθούν όλοι τις ιδέες σας και τη στρατηγική σας, δείχνετε ότι ξέρετε περισσότερα από όλους και θεωρείτε τον εαυτό σας ως τον εξυπνότερο άνθρωπο στο γραφείο, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα αποξενωθείτε από τους συναδέλφους και τους προϊσταμένους σας, αποδυναμώνοντας τη θέση σας όταν έρθει η ώρα για προαγωγές.